debata:debata
 korešpondenčný matematický seminár  
kontakt.php

 


meno:
e-mail:
V ktorom roku vzniklo súčasné KMS?
Môj príspevok neobsahuje žiadne otázky k príkladom. Tie posielam vždy tam, kam ich posielať treba.
predchádzajúcich 100
skrecok <skrecok_~post~sk> - 28. 10. 2004 - 20:34:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ja by som si pomyslel, ze na miska ide tvoriva kriza :))
miska - 28. 10. 2004 - 19:35:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no ja by som tiez bola proti
Foto <foto69~post~sk> - 28. 10. 2004 - 10:06:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Mila Milka,
Ako uz Mito povedal naozaj sa neda nereagovat. Nikomu neboli strhnute body ani za to ze to niekto pisal na strome dokonca ani za to ze to pisali viaceri v jednej miestnosti. Bolo to za to ze sa okrem pisania aj rozpravali alebo pisali moc nahlas. Ty to vies, Bebe to vie, Daro to vie, Rasto to vie, Ivana to vie, Radka to vie, Plavcik to vie, niektori dalsi ucastnici sustromenia to vedia, veduci to vedia! Ak si potrebujes(te) nieco vydiskutovat napis(te) niekomu z nas osobne a nezava'dzaj(te) poctivych riesitelov tymito prazdnymi vylevami na debate! Vacsinu z nich to totiz ani nezaujima. V tej ankete "o strhnuti bodov za opisane riesenia" by hlasovalo asi 29 ludi. 20 veducich a lentilka by boli za. 8 riesitelov by bolo proti. Mozte hadat ich mena... Zvysnych 100 riesitelov by si len pomyslelo ze na toho, kto ankety vymysla prisla tvoriva kriza!

Z toho co si napisala je uprimna len jedna veta! Naozaj si to "kus prehnala"! Nie vsak s dlzkou ale obsahom!

Majte sa radi a este nad sebou porozmyslajte...
mito <mito~szm~sk> - 27. 10. 2004 - 18:23:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Cau Milka!
Urcite sa na mna nenahnevas, co teraz napisem, ale mne to tiez neda nevyjadrit sa k tvojmu prispevku.
ad 1) Za opisovacov nepovazujeme tych, ktori posielaju riesenia cez sustredenie Stromu, ale tych, ktori posielaju opisane riesenia. Mozes si vsimnut, ze nie kazdemu zo sustredka boli body strhnute.
ad 2) Naozaj prepac, ale na riesenie je vzdy aspon mesiac casu. To, ze kedy to riesis je len Tvoja vec. Tak, ako nas nezaujima, ci ma niekto v nedelu volejbal a v pondelok tanecnu a teda to pred terminom nestiha, tak nas v principe nezaujima, ze posledne 3 dni pred terminom je sustredenie ineho seminaru. To, aby si si to zorganizovala je na Tebe.
miska - 27. 10. 2004 - 18:16:50 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
milka to pre to, ze nakoniec tie minusky nedali;) povodne si ich tam aj ty mala...
Milka - 27. 10. 2004 - 14:42:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Uf,kus som to prehnala s dlzkou...sorry...
2radka:Ok,ale ak by sa nieco nahodou zmenilo,tak sa ozvite...
Milka - 27. 10. 2004 - 14:41:09 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Mili nasi veduci....
Najprv som sa k teme udajne opisovanie na strome nechcela vyjadrovat,ale nakoniec mi to neda..
Chcem vam povedat,ze ak sa termin kms da cez sustredko stromu,je dost pravdepodobne,ze valna vacsina ludi to posle cez strom...Pretoze mi to predsa mame pravo ratat az do terminu,a tym vasim takzvanym zorganizovanim casu(prepac buggo)by sme boli znacne znevyhodnovani.Vlastne nas tym oberate o par dni na riesenie,kedze ak to posleme hromadne cez strom tak vam z toho jasne vyjde,ze sme opisovali(na co ste neviem ako prisli)...Teda ak nechceme prist o body,tak to musime poslat pred stromom co nam v tomto pripade dava minus 3 dni na riesenie...A to je zjavne znevyhodnovanie...
Inac,preco ja nemam nuly?Ja som predsa v tej izbe a na tom sustretku tiez bola,takze nechapem...
Tak vas prosim,dajte si nabuduce pozor na terminy,a nebude sa nic taketo musiet riesit....
O tom ze hromadne ratanie nie je spolocne uz pisat nejdem,myslim ze ti predomnou vam to uz vysvetlili...
Papa a ospravedlnujem sa ak som tymto prispevkom niekoho urazila alebo daco podobne...
Majte sa radi a este nad tym porozmyslajte...
radka - 27. 10. 2004 - 13:25:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ahojte vsetci moji zlati,ja len tak asi trosku mimo temy, Milka do toho Popradu prijst nemozeme lebo mamina nas nechce pustit ze musime ist kupovat topanky a ze su sviatky a mali by sme ist na hroby skusali sme ju prehovorit ale neslo to dokonca ani v pripade ze by sme si cestu zaplatili same- ved vies ako zaplatili tak ja uz musim bezat ide mi bus paa paa a uzite si prazdniny
buggo <buggo~mist~sk> - 26. 10. 2004 - 22:26:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ad termin cez STROMcekove sustredko: Zasa z toho nerobme velku kovbojku. Na riesenie bola kopa casu a tak ako bol vacsine zainteresovanych znamy termin sustredka stromu, bol im jasny aj termin kms-ka. Ak nie, stacilo pozriet zadania:) ... no a termin neznamena, ze sa to musi posielat v ten den na poste, ale ze do vtedy sa to ma poslat. A kedze casu bolo habadej, tak si myslim (mozno sa mylim), ze sa to dalo cele vyriesit, napisat a poslat este pred sustredenim STROMu.

Ja viem, ze nieje vzdy jednoduche si organizovat svoj cas efektivne, ale preco sa o to nesnazit:)
miska <micha241~post~sk> - 26. 10. 2004 - 20:57:54 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2darcek: no ten tvoj prehovor do duse pomohol...;) gratulujem... a to mas fajne ze ta profka pustila na komp... u nas by sa neviem ci take stalo:) ale zato kompy mame celkom ok, teraz mame aj dajake nove taze poho... len v jednej ucebni (srotovni) su straaaasne... ale v dalsich dvoch su fajn... si sa vyplackal na literature?
ja som bola dnes taka happy, ze fyzika bola suplovana, ze sa uz do prazdnin ju nemusim ucit... a pozriem dnes na suplovanie a co ta vidim... mame zajtra fyziku s mojim profakom!!! boooha... asi ma porazi...
5KO <orwin~pobox~sk> - 26. 10. 2004 - 20:47:07 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ahojte:) Ja by som len chcel vyjadrit podporu STROMakom, to ze bol termin vtedy, ked bol, nie je ich chyba...
2Darcek: Uplne super prehovor, ako vzdy ;) Drzim vam palce. Bojujte za svoje body;)
2 admin: Mohla by byt anketa, ze ci sma za strhnutie bodov abo nie:)))
skrecok - 26. 10. 2004 - 20:46:30 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2darcek: samozrejme ze je samozrejmé, ze ta nikto do skrine nezatvori, ale je to tu moc vazne teraz, tak som len trosku odlahcil tvoj prispevok, ale tym som nexcel povedat, ze su to mafiani alebo nedajboze daky matrix :)) ja ten poriadny rozdiel vidim...
jano - 26. 10. 2004 - 15:35:58 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
sorry ale my
jano - 26. 10. 2004 - 15:11:58 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
To neni smutne to je fakt. Ale aj mi mame dobre kompy , prave za jednym uplne novym s win.XP sedim maj sa fajn.
Darcek - 26. 10. 2004 - 15:08:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
To je velmi smutne. Tak ta pozyvam ku nam na skolu, sak kompov tu mame dost a su totalne nove. Az take nove, ze ani spravca si s nimi dakedy nevie dat rady :)) . Takze kedy prides?
maj sa zatial fajn, papapapapapapapapa 2 all
jano - 26. 10. 2004 - 13:49:34 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 Darcek To mas este dobre ked aspon tvoj kamo tam bol s tebou a mas k dispozicii kompy. U nas je to tak ze sa musis pozriet na nastenku, ze kto chyba a vies. A ked si lenivy (ako ja!) tak na to dlabes bo aj ked chyba cela skola tak nam nik, a zrazu chyba jedna ucka a odpadnu nam 1. tri hodiny. A ja som v triede sam a len tak sedim a sedim a sedim a sedim.... :)
Toto sa mi stava tak kazde 2weeks. A ktym kompom, na mame k dispozicii len tieto 486 co su na chodbe a na net len cez puty(taka raroha program, ciernobile a bez obrazkou :( ) papa
sexicolka - 26. 10. 2004 - 10:39:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Fot:Nehovorim, ze to je spravne ze sa bodz nesrhavaju. A aj tak polka malynarskych opisovacov maju nuly, lebo to maju nespravne.
rúža <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 26. 10. 2004 - 10:11:50 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
doplnim Bugga: akakolvek spolupraca pri rieseni je porusenim pravidiel (aj ten, ktory vyriesil priklad sam a povedal svojmu kamaratovi kusok riesenia, porusil pravidla).
buggo <buggo~mist~sk> - 26. 10. 2004 - 09:57:12 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
na temu opisovania: Ahoj:) Ja teraz napisem tiez len taky vseobceny postreh. Nechcem o nikom konkretnom nic tvrdit. Ide len o to, ze v pravidlach je, ze sa ma riesit samostatne. To znamena, ze dobre nieje ani to, ak sa uloha riesi spolocne, alebo tak, ze si pozriem kamaratove riesenie a potom ho preformulujem s tym, ze "ved to uz nieje opisane". Aj preformulovane riesenie je opisane a aj za take sa budu samozrejme bodove postihy (bo to porusuje pravidla). Ako dokazeme zistit, ci to je opisane, to je vyrobne tajomstvo:) Je vsak samozrejme, ze nie vzdy sa nam podari rozhodnut v takejto citlivej veci spravne :( .. to sa vsak da tiez riesit...
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:57:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Idem plackat na hodinu literatury. Tak papa all.
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:57:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Tak ja uz len, ze diki za tu znenu vo vysledkovej.
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:53:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Halo. je tu niekto? Alebo som zase sam? Mami, ja budem plackat. vzlyk bee-bee-bu-huhuuu vzlyk...
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:50:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Mal som mat informu, no moj squelly kamos si chcel zo mna a z Feca (Feco je moj spoluziak) vystrelit. A tak ked nasa profka povedala, ze dnes hodinu nebudeme mat, hodil na nas psychologicku fintu, ci jak sa to odborne vola, a mi sme do skoly predsa len prisli. Skoro Feca o zem hodilo, ked zistil, ze je v skole o 2 hodiny skor ako je treba. Tak som isiel do zborovne a prinutil jednu profku, aby nas pustila k pocitacom. woala a som on-line.
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:40:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Tak to ma este viac tesi. Nasa profka na hodinach literatujy hovori: "V jednoduchosi sa skryva genialita." tym som nechcel povedat skoro nic :)))
Len sa divim preco potom dostavaju Nobelovky ludia pisuci diela, ktorym ani oni sami nerozumeju... To len mimochodom
miska - 26. 10. 2004 - 08:35:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
darcek: hehe taze preto tolko kecas;)zeby siaspon daco zobrali k srdcu:)inaac ty mas teraz informu?
miska - 26. 10. 2004 - 08:34:15 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
neni to az take narocne na citanie;)to sa rychlo spravi:)
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:33:48 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Dakujem
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:33:29 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 miska: Viem a vzdy si to uvedomujem. Ale pravdou je aj to, ze cim viac clovek toho nahovori, tym vacsia pravdepodobnost, ze nieco sa aj uchova. A to, ze existuje aj spatna vazba, je dokazom, ze aspon niekto tie slova na vedomie berie. Papa
miska <micha241~post~sk> - 26. 10. 2004 - 08:33:18 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tak toto bola skvela rec darcek a este aj s dokazmi;)klobuk dolu:)
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:28:28 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
A zas mi vysiel trosku dlhsi prispevok. Tak odpusite mi to dlhe citanie. Aj ja si to o chvilku precitkam.
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:23:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Chcel by som este par slov dodat. Nebojte sa uz ich az tak strasne vela ako to bolo minule (vcera) nebude. Dakujem Ti, SKRECOK, ze tak pekne hodnotis moje slova a davas ich do suvislosti s mafianmi, ale predsa len je tu poriany rozdiel. Totizto toto nie je hra. Toto nie je ani realita. Toto nie je ani MATRIX. Toto je horor, v ktorom ti vcelku nemozu nic urobit iba ta znicit. A ani zavretie mojej malickosti (velickosti) do skrine nikomu nepomoze, ked sa snazim obhajit pravdu. Proste moje slova, ktore som vyjadril niako nesuvisia s mafianmi. Aj ked aj tu mnohich mozno irituju. No pozerajte sa na to komplexne :) ....
A este nieco. Ste si vsimli, ze sa nasa debata okolo opisovania dajako zvrhava? Totizto uz hovorite o opisovani a tresty za opisovanie. Ale to so 7. ulohou KMS nema nic spolocne. MI SME TOTIZ NEOPISOVALI. Ja sa zastavam nazoru, ze opisovanie je nutne trestat, ale vtedy, ked ti doticni riesitelia naozaj opisovali. Tuto vetu myslim vseobecne: To, ze vacsina ludi ma rovnaky vysledok ulohy s jednym riesenim neznamena, ze opisovali. TO JE AXIOMA. A ak je v ulohe n rieseni (n>1) a riesitelov ulohy je k (k>n)(k,n patria prirodz.cislam) tak pouzijeme DIRICHLETO PRINCIP a vypadne nam, ze urcite budu aspon dvaja riesitelia, ktori budu mat rovnake riesenie. zvysok si viete aj domysliet, resp. dopocitat sami. QUOD ERAN DEMONSTRANDUM
miska <micha241~post~sk> - 26. 10. 2004 - 08:15:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
darcek:noo vies vyjadrit sa mozes, len ci to aj niekto zoberie na vedomie je otazne;)))
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:05:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Aj na buduce. hihi...
Darcek - 26. 10. 2004 - 08:04:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Dakujem, ze ste mi dovolili vyjadrit sa.
skrecok <skrecok_~post~sk> - 26. 10. 2004 - 06:15:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2mito: ok uz vidim ten rozdiel, ale mam pocit, ze vcera vecer, ked som si klikol na stiahnite si opravene zadania tam nebolo 5^p-2^p atd. ta som sa divil, ze co ste opravili... :)
lenkatilka - 25. 10. 2004 - 22:37:28 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 colka: pocuj, moja, ako koordinatorka korespondencnej casti malynara sa s tebou o tom budem musiet s tebou najskor pozhovarat, lebo v malynari pokial viem, by sa za opisane riesenia mali davat 0 bodov za opisany priklad... ked to nerobis, je to velmi zle, no nic, sa este porozpravame...
Foto - 25. 10. 2004 - 21:49:31 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
to Colka: Hovoris ze v Malynarskych pravidlach sa za opisovanie nestrhaju body. Neviem si potom dost dobre predstavit ten komentar co im tam pisete. Asi nieco ako: "No, no, no, opisovat je velmi zle! Mas sice za to plny pocet bodov, ale nabuduce to nerooob!!!"
A argument ze su to male deticky vobec neobstoji.
Ved nie nadarmo sa hovori, ze co sa za mladi naucis, v starobe akoby si nasiel... My len dufame, ze raz aj v Malynari budete "male deticky" viest k tomu, ze s poctivostou najdalej zajdes.
rúža <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 25. 10. 2004 - 21:22:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
POZOR !!! POZOR !!! POZOR !!! POZOR !!! POZOR !!!


V zadaniach 8. a 13. prikladu 2. serie bola chyba !!!

Termin 2. serie sa posunul na 2. novembra !!!

Nove zadania su uz na nasej stranke !!!

OSPRAVEDLNUJEME sa vsetkym riesitelom za tieto zmeny na poslednu chvilu. No priklad c. 13 by bol takmer neriesitelny a zadanie c. 8. by neplatilo. Dakujeme.


POZOR !!! POZOR !!! POZOR !!! POZOR !!! POZOR !!!
bubak <bubak~bubak~bu> - 25. 10. 2004 - 19:54:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
bubububububububububububububububu!
mito <mito~szm~sk> - 25. 10. 2004 - 19:53:18 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Skrecok> Odkaz od kompetentnych ludi: Zrataj si oba priklady, dobre ich porovnaj a zistis, ze ten rozdiel je dost velky :)) Ja iba dodavam, ze
(a+b)(c+d) != (a+d)(c+b) ;)
miska <micha241~post~sk> - 25. 10. 2004 - 18:24:02 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
aaale noo toto predsa neni su mafiani ale realita:)))) ajked nieco na tom mozno bude...;))) ale ajtak noo...
skrecok <skrecok_~post~sk> - 25. 10. 2004 - 18:22:20 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
este sa xcem spytat dakoho kompetentneho, co sa zmenilo v zadaní príkladu 13. stiahol som si opravene zadania a porovnal s povodnymi a rozdiel (az na vymenu cinitelov) som nevidel... pokial viem, tak nasobenie je komutativne, alebo uz nie?
miska <micha241~post~sk> - 25. 10. 2004 - 18:22:14 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
dufam, ze po tomto dlhom darcekovom prihovore a nas ostatnych aspon trosku zmiernite trest na tych nevinnych ludkov... ved to predsa neni nromalne...
skrecok <skrecok_~post~sk> - 25. 10. 2004 - 18:20:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
nexcem moc darkov prispevok odlahcovat, ale darko sa pri mafianoch za svoje obhajoby zvykne zatvarat do skrine :)
2colka: je sice pekne nestrhnut body, ale som bol dnes odniest opraveneho sezamka na svoju exzakladku. si to mala videt, jak to vyzeralo - 10 riesitelov okopirovalo pravdepodobne v terminovy pondelok riesenia tak, ze boli navlaas rovnake, ale absolutne navlas. no co s nimi? ked im nic neurobis, tak to budu robit furt. a ked strhnes moc, tak uz s nimi nerataj v seminari...
sexicolka - 25. 10. 2004 - 17:09:07 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Kika: Ta sedmicka fakt nebola tazka, ja osobne som ich nasla tri ci kolko, a dalej by som tiez vedela ale sa mi nexcelo.A pripominam sama.
Darko: Dakujeme, za Darkovu obhajobu
sexicolka - 25. 10. 2004 - 16:55:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Kesy:vidno ze si nepochopil Zusku, pretoze v nasich Malynarskych pravidlach sa za opisovanie nestrhava, co sice nie je uplne spravne, ale su to pravidla. Predsa len su to male deticky
Darcek <darogal~centrum~sk> - 25. 10. 2004 - 15:18:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Zdravkam setkych kamaratov i tych druhych...:)
Som tu zase dost dlho nebol a skoro som prepasol bitku o nejake tie bodiky. Takze aj sa pridavam k hromadnemu nazoru, ze si fatk, ale fakticky nazasluzime vase ohodnotenie typu "NECESTNI RIESITELIA". Za to, kedy ste nastolili termin poslania rieseni mi nemozeme, zatialco niektori z veducich o datume STROMU vedeli velmi dobre. Teda museli ste ratat s tym, ze niektori riesitelia budu ratat, resp. pisat riesenia KMS na STROME. Vobec nie je tajomstvom, ze sme tam mnohi ratali a pisali svoje, podotykam SVOJE, a aby ste naprehliadli, SSVVOOJJEE riesenia. A je to dost neprijemne, ked sa z istych zdrojov dozvie clovek-riesitel, ze opisoval. Je to velmi zaujimave, hadzat 20 ludi do svetla osocovania a nelutostnej kritiky za nieco, co vobec neurobili. Snad si nemyslite, ze chodime na sustredenia preto, aby sme od seba opisovali. Skor to bude asi tak, ze ucast na nejakom tom sustredeni je dokazom, ze nepotrebujeme cudzie myslienky, ze nam to aspon trochu pali aj samim. Prosim aspon trochu o tom uvazujte. A inac si mozete zistit od veducich zo STROMU, ze podaktori riesitelia boli (koli tomu, aby neopisovali,) hore=nespali do nejakej tretej hodiny rannej. A boli sme pod dohladom. Je jasne, ze by nebol problem ziskat od niekoho riesenia, ale ze ste takyto (nepravdepodobny) trend zovseobecnili na 20 ludi, je skutocne nehumanne.
Ospravedlnujem sa Vam, mili opravovatelia, ze to vybavujem na debate, ale po skusenosti z minulych rokov viem svoje o vasom pristupe k odvolaniam. Mojim cielom vsak nie je kritizovat, iba sa postavit na stranu tu, ktora je pravdiva. Ved som tam bol. Urcite si nezasluzime (povecsine:) penalizaciu za nieco, o com sa len domievate, ze sa stalo, lebo riesenia tych ludi prisli naraz.
Tak papa a mavajte sa krasnucko
kika - 25. 10. 2004 - 15:14:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
este 4 5ko na predchadzajucej stranke: ja som si tie body nestrhla...
kika - 25. 10. 2004 - 15:08:56 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 Rastik:budes taky dobri a napises mi aspon niekolko z tych primityvnych rieseni ulohy 7?nak som sa snazila ako som sa snazila, ja osobne som nasla len jedno...
2 all poskodeny: neni to az take strasne, ako by mohlo byt. z Kajinho rozpravania som najprv vyrozumela, ze celkovo vo vysledkoch su nejake tie minusy, ale ked som sa potom dozvedela, ze minusy niesu, ze su iba nuly, tak ma to kapicku potesilo.
feri <ferih~zem~sk> - 25. 10. 2004 - 15:02:43 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ja len tak mimochodom... to teraz maju ti "opisujuci" (uvodzovky preto, ze su to len dohady:) ) takze oni maju minus 45 bodov, t.j. sa im body budu pripocitavat k -45 alebo od dalsej serie idu od nuly? lebo ak je to prva moznost, tak potom je to predsa len vacsi trest, a mnohych to odradi od riesenia kms v tomto semestri(lebo, povedzme si pravdu sem. sa riesi kvoli sustredku a nie kvoli zlepseniu sa v matike.. inac by sa vobec neopisovalo...)avsak ak zacinaju potom od nuly, tak je to ako druha sanca... tretia, stvrta... n+prva:) tak sa majte..
lenkatilka - 25. 10. 2004 - 13:22:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no ale zasa, nerobte tu z toho takuto aferu, ze chcete aj vy po -45 bodov... veduci snad vedia co preco a ako urobili, ved oni nie len tak to robia, musi vsetko dokladne najprv zvazit, to vam nenapadlo ??? pochybujem ze pri ich snazivosti by taktu zavaznu vec uplne odflakli... no a som si ista, ze ak napisete niekto nejake odvolanie, ze s citita nespravodlivo, tak to zvazia este raz a zreje aj vysvetlia uplne podrobne, ze preco urobili to co urobili... by som sa na vasom mieste neunahlovala s takymi neprimerane tvrdymi vyhlaseniami, ze aj ja chcem po -45 bodov. ako sa hovori, dva krat meraj a raz strihaj
mito <mito~szm~sk> - 25. 10. 2004 - 12:39:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ahoj Lucka. Problem je v tom, ze prve dva body mas za 1. priklad. Pritom mas vsak alfa koeficient 2 (si z matickej skoly a druhacka) a teda podla pravidiel uz nemozes 1. priklad riesit - preto sa ti ani nezapocital do poradia, hoci sme ti ho opravili. Takze tak. Vela zdaru.
lucka šnajderova - 25. 10. 2004 - 11:42:47 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 veduci:no nejak ste mi zle spocitali body.nie?2+2+3 sa rovna 7 nie 5,no nie?
Rastik <olhavara~centrum~sk> - 25. 10. 2004 - 10:41:29 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ináč keby sme na sustromeni pri hromadnom písaní príkladov opisovali hadam by sme neboli taky tupci aby sme mali rovnake riešenia a hlavne nie v takom primit. priklade s množstvom jednoduchých riešení ako 7. úloha! Ale snažili by sme sa mať každí iné...
To ja len tak na uváženie...
jano - 25. 10. 2004 - 08:49:45 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
uau clovek pride po vikende do skoly a ake to divy v poradi.
2 Lisov pozdravuje vas lucka a miska , boli dost smutne ked som im pisal ze neprideme
2 VEDUCI Poprosim este jednu zmenu. Aj cem mat -45bodou,vsak dost dobre poznam vsetkych co maju -45(bebe, ivka s, radka s...) aj ked som nebol na Strome, ale naco su mobili,maili resp. inteligentne spoluziacky, ich inteligentne sestry, vsak mne stacilo sa otocit vedla a mat vysledok, alebo ist o poschodie nizsie a nie na strom. Oni by mi urcite ochotne dali precitat riesenia
Ps: Samo ze som to pisal ironicky, keby sa take daco robievalo tak nemam iba tych par bodou co mam.
Ale tych -45 cem.
skrecok <skrecok_~post~sk> - 24. 10. 2004 - 21:50:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
mate pravdu, je podstatny rozdiel ratat hromadje a ratat spolocne...
si mozme rovno urobit kruzok, ktory bude mat strdtko kazdu sobotu pred terminom v nejakej nemenovanej cukrarni a tam to zratame. sak to stoji za tych 45-45=0 bodov za seriu, ci nie ;)
ale ked si clovek v nedelu vecer skontroluje vysledok, ked ma vsetko spisane, tak dufam, ze za to este body nestrhavate. inak si prosim aj ja tu -45...
miska <micha241~post~sk> - 24. 10. 2004 - 21:24:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ano presne tak... a pokial ja viem, kedze som tam bola, tak sa hromadne riesilo, ale o tom, zeby sa aj hromadne opisovalo, som nic nepocula... no asi tak
lenkatilka - 24. 10. 2004 - 19:21:34 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
teda, ono zasa, aj na olympiade sa riesi hromadne a neopisuje sa :) myslim, ze ani skutocnost hromadneho ratania na strome by nemala byt tajna, ale verejna vec, ved to nemusi znamenat, ze opisovali ;), takisto to mozu hromadne ratat a opisovat aj ked su doma ni ? no, ale ak opisovali, tak tak im treba, ked si na to nedali pozor, aby nemali rovnake riesenia
miska <micha241~post~sk> - 24. 10. 2004 - 17:11:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
to ze sa na sustromeni hromadne pocitalo este neznamena ze sa aj hromadne opisovalo...chapete skoro kazdy riesi na poslednu chvilu no a akurat tak vyslo ze termin odoslania bol pocas sustromenia... a tak sa riesilo tam... a sice to bolo na jednom miesste tak ajtak to neznamena ze sa bezpodmienecne opisovalo... mozno len ked niekto niecomu vysvetlil a tak... ale pisalo sa samostatne...
Foto - 24. 10. 2004 - 13:00:25 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
to mito&peto: ja som nereagoval na esminkine body v prvej serii ale na jej prispevok, co je zial az o stranu dalej. tento prispevok asi tiez nepochopite lebo nim reagujem tiez na stare prispevky. ono by sa asi zislo urobit (MISKO CITAJ POZORNE!!!) moznost odpovedania priamo na prispevok ako to byva na inych debatach...
kesy - 24. 10. 2004 - 11:31:44 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2zuska: na to som narazal. ako take veci riesi?
riso <kollar(at)ima(dot)umn(dot)edu> - 24. 10. 2004 - 00:49:48 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
vazeni riesitelia KMS. skuste chvilu vydrzat, kym sa dozviete ako to naozaj je. odporucam zatial sa zdrzat prehnanych reakcii. za prve - vysledkovou listinou na nete vam veduci vychadzaju v ustreti, ak dobre viem, ziaden iny seminar to nerobi. cena za to je jasna, takato vysledkova listina je vzdy len priebezna. Mozu sa (ale aj nemusia!) v nej uskutocnit rozne zmeny. Preto treba byt trpezlivy a pockat si na vysledky, ktore vam pridu postou (v tom case by uz mala byt aj ta listina tu na webe definitvna) - v pripade postihov urcite aj so zdovodnenim. za druhe - tato diskusia rozhodne nie je miesto na to, aby sa diskutovalo o tom, kolko a komu strhnut za opisovanie. na to su tu veduci (a len oni), aby to posudili. ak sa citite nespravodlivo ukrateni, treba sa stazovat v ramci pravidiel. napokon - zda sa, ze je verejnym tajomstvom, ze sa na sustredeni STROMu hromadne riesil KMS. Taketo praktiky urcite nie su v poriadku a poskodzuju vsetkych poctivych riesitelov.
Je fajn, ze takto pomozete svojim kamaratom, na druhej strane sa tak sami podielate na tom, co sa vam pravdepodobne na celej spolocnosti dospelych (napr. politkoch, sportovcoch) nepaci - casto totiz podvadzaju. Ja verim, ze chcete byt lepsi ako su oni. V pripade opisovania je samozrejme vinny aj ten, ktory da svoje riesenie odpisat, ci aspon prezradi zakladnu myslienku riesenia druhym. Pritom on/ona sam/a nemusi opisovat vobec. Preto, ak niekto nic neopisal, neznamena to nutne, ze sa opisovania nezucastil. Takze majte trochu strpenia, este to urcite nejaky ten den potrva, kym sa to cele uzavrie.
Rastik <olhavara~centrum~sk> - 23. 10. 2004 - 20:45:49 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Keď som si včera prečítal že som dostal za 7. úlohu 0 bodov bol som síce naštvatý ale užil som svoje anestetikum a bol som v pohode. Povedal som si však im pošlem list ono sa to vyrieši však sú to inteligentní ľudia.
Ale čo má byť -45 k**** !!! Tak ja som si tento rok povedal že nebudem opisovať a vy takto. Zamyslite sa je to ľahká úloha malá veľa jednoduchých riešení ale keď človek išiel na to postupne a logicky tak došiel k práve jednému riešeniu. Nehovorím že som v živote neodpisoval, ale v tomto prípade NIE! (či veríte a či nie). A toto je už druhý krát čo mi v tomto seminári strhli neoprávnene strhli body. A to už chce radikálne riešenie. Takže keďže to mám jedno či opisujem alebo nie (body mi strhnú tak či tak), uvažujem nad tým že budem riešiť ďalej a svoje riešenia alebo tie ktoré zoženiem budem pekne krásne uverejňovať na nete tak týždeň dopredu nech si ich každý kto chce prečíta...
Rastik <olhavara~centrum~sk> - 23. 10. 2004 - 20:44:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2ruza: podľa mňa sa tato kauza týka všetkých a treba ju vyriešiť verejne
napr. Tu na debate.
slavka - 23. 10. 2004 - 20:21:30 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahojte, ako citam debatu, vsetci tu debatuju o opisovani. suhlasim, ze je to nefer a ze preto to treba nejako riesit. no my sme dnes boli na vylete! pocasie bolo pekne, len mapu sme nemali a tak sme sa viackrat vracali spat a tie miesta nam boli akesi povedome...ale ved co by to bol za vylet, ked uz pocasie bolo slnecne, aspon stratit (trochu) sme sa museli, no nie? ale na vysoku sme sa predsa len dostali, to je podstata :-) a bolo nas 10, konkretne ja, zuzka ma(to aby jej Vito mohol zavidiet), fero si,rasto, mito(ti dvaja to akoze organizovali :), zuzka la, peto ga, tinka, palo a davidko. nabuduce pridte aj vy, ked sa chcete stratit, hm? prajem krasny kratky tyzden a do neopisovania, lebo to zaberie celu debatu :-O cau-cau
zuska - 23. 10. 2004 - 19:13:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2kesy: mam dojem ze colka si to velmi predstavovat nemusi
lenkatilka - 23. 10. 2004 - 00:04:01 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ono, k tomu strhavaniu bodov: ono vcelku asi opisovat nie je najlepsie. mozno sa zda, ze je to kruty trest takto, ale ono ked uz clovek opisuje, tak nech aspon ospisuje tak, ze si to nevsimnu, alebo si da vysvetlit priklad a porozmysla nad tym a sam ho napise (tym sa moze predsa moano aj cosi naucit, teda pochopi priklad a sa nauci ako by podobny typ prikladov ratal nabuduce) to asi az tak brtalne zle nie je... ale asi je vcelku sila len tak prist a nieco skratka prepisat, ani nepochopit riesenie, proste prepisat a si mysliet, ze to prejde... ono asi inak by nebolo vobec jasne, ze sa opisovalo, lebo inac sa to asi velmi na 100% zistit neda... takze asi to muselo byt dost kopirakovo opisovane a to si asi zasluzi penalizaciu...si pamatam, ze na strome svojho casu preto neboli na sustredko pozvani takito ucastnici, co je asi dost ekvivalentne so stiahnutim tolkch bodov za prvu seriu, takze asi az take neobvykle to neni... ale ked to nebolo kopirakovo, tak ako veduci vedia, ze sa opisovalo??? to mi neni jasne.. preto by som sa na vasom mieste stazovala, kto sa citie byt ukrivdeny. no e to vsio, co som chcela...
kesy <kesy~alive~cz> - 22. 10. 2004 - 20:49:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ale ako tak na to pozeram, mozno to bude aj bug v databaze:) predsalen 45 bodov je dost tvrda penalizacia...
kesy - 22. 10. 2004 - 20:45:21 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2colka:a ked ti ludia naozaj tak frontalne opisuju?co by si robila ty, keby sa ti pri opravovani objavilo niekolko skupiniek opisovacov?nechala by si to tak?
miska <micha241~post~sk> - 22. 10. 2004 - 20:00:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
to preco ste Darcekovi, Radke, Ivke, Bebemu, Rastovi a Plavcikovi stiahli body??? to akoze za opisovanie ma byt???? precooo???
sexicolka - 22. 10. 2004 - 19:59:39 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
napodopbne ako Eva, mam pocit ze to strhavanie bodov za 7 priklad bolo neprimerane prehnane, je to blbost stiahnut 20 ludom za opisovanie.
Ved je to na hlavu
5KO <orwin~pobox~sk> - 22. 10. 2004 - 18:09:09 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 bebe, darcek, kaja, kika & sestricky: Co ste to porobili?!?!?!! preco??? ako???
rúža <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 22. 10. 2004 - 16:08:01 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 Eva & All: Ak ste presvedceny o tom, ze za vase riesenia ste ziskali neprimerany pocet bodov, mozete sa na nas kedykolvek obratit. No nie na debate! Najlepsim sposobom je, ze potom co vam budu dorucene opravene riesenia, precitat si ich aj s komentarom opravovatela a v pripade, ze budete nadalej presvedceny o ich neprimeranom ohodnoteni, napisete nam staznost a prilozite k nej originaly spornych rieseni (vid pravidla). Ved aj opravovatelia su len ludia, ktory sa mozu obcas pomylit :))
Mito - 22. 10. 2004 - 14:30:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Nezabudnite! Zajtra o 7:30, AS Mlynske Nivy,
Jesenny Vylet Trojstenu a vsetkych spriaznenych dusi. Uz sa na Vas tesime, snad bude pekne a vychutname si vyhlad z Vysokej. PaPa.
Eva <skrovinova~centrum~sk> - 22. 10. 2004 - 14:22:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
preco som akoze opisovala 7 od Jany Štolcovej a Ivany Meňhartovej(mozno aj od inych)... ???
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 22. 10. 2004 - 00:07:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
pardon, ma tam byt male s.
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 22. 10. 2004 - 00:01:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
\usepackage{wasysym}
ahojte$\Smiley$
rasto - 21. 10. 2004 - 21:53:45 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a uz tu mame poradie, vela stastia a dobrych napadov pri rieseni 2. a 3.serie !!!
a nezabudnite o 7.30 najneskor v sobotu na Mlynskych nivach, ide sa na vylet !!
rúža <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 21. 10. 2004 - 21:46:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Uz coskoro bude kompletne poradie po prvej serii :)))
miska - 21. 10. 2004 - 20:08:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ajked cooo?;)
Alex - 21. 10. 2004 - 19:59:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ja sa nikde nestratim aj ked...
miska <micha241~post~sk> - 21. 10. 2004 - 19:58:50 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
alex som rada ze si to tu nasla...;)
Alex - 21. 10. 2004 - 19:57:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
No konecne som to nasla ;)
kaja - 21. 10. 2004 - 19:56:01 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
takze all je pase? :(
rúža <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 21. 10. 2004 - 16:26:26 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ohladom 7. prikladu: Este dnes tam budu nahodene body. Pytate sa, preco tak nebolo urobene skor? Zial, je medzi vami viacero necestnych riesitelov (nastastie ich je max kolo 20), ktory sposobuju komplikacie pri opravovani.
jano - 21. 10. 2004 - 14:09:08 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 lisov ak som spravne pochopil Ivku, tak aj Lisov je pase.
jano - 21. 10. 2004 - 14:07:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 veduci Co bude s tou 7ckou? Clovek sa uz pomaly ide hodit z mosta od nervozity.
miska <micha241~post~sk> - 20. 10. 2004 - 18:50:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
heh sranda anketka;)
skrecok - 20. 10. 2004 - 18:27:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2mt: ok fajn, este mi napisal vladko dneska, ale on asi s nami nema sancu ist... aj by som s nim siel ale sa paradne trafil, lebo som si dneska kupil listok...
2misko: ale mali by sa v tejto ankete zaznamenavat pocty ludi, ktori si tu anketu pozreli a nezahlasovali, aby mohol clovek vyjadrit svoj nazor a aby videli aj ostatny , ko ho vyjadril...
rasto - 20. 10. 2004 - 16:24:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2jurosik a vylet: aj keby padali motyky alebo palacinky:) zatial to vsak vyzera na krasne slnecne pocasie!
Jurošík - 20. 10. 2004 - 15:58:05 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
A kedy sa asi vrátime do BA (dúfam, že nielen tí šťastnejší, alebo hej?)? A kto vie, že ide? Mimochodom, konal by sa tento výlet aj keby padali polynómy? :+j
mito - 20. 10. 2004 - 13:54:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Hej Foto, o com to tocis? :)
Jurosik>> Ano, lubovolny riesitel lubovolneho seminaru + priatelia + rodina + domace zvierata. Kto len chce :) Listky si kupime v autobuse, bude to stat tak do 100 cele, ak sa nahodou mylim, tak ma prosim niekto opravte...
Misko, a ina anketa nebude? Lepsia ??? Teda nie ze by tato bola zla...
miško <rjasko~sturak~sk> - 20. 10. 2004 - 13:34:22 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Kedze uz v predchadzajucej ankete nemalo zmysel hlasovat, lebo jednoznacne viedla Victoria Beckham, je tu nova anketa. Nech sa paci, vyberte si tu svoju moznost :-)
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 20. 10. 2004 - 12:40:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
foto, o com tocis? vsak esma je na tom v poradi dost dobre a okrem toho vyhrala v tombole ucast na zimnom sustredku... (staci jej 9 bodov v kazdej serii)
miso - 20. 10. 2004 - 11:35:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2skrecok: hej, odtial uz len vlakmi
jurošík <diehard> - 20. 10. 2004 - 09:08:07 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Na výlet v sobotu 23.10. môže ísť ľubovoľný riešiteľ ľubovoľného semináru Trojstenu? Ak hej, treba si asi kúpiť nejaký lístok na autobus. Aký? (rátajte prosím aj s cestou naspäť, presnejšie do Dúbravky). Ahojte.:+j
Foto - 20. 10. 2004 - 08:07:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 esminka: ak sa chces dostat na sustredko tak by si tomu mala venovat o kusok/-isko viac casu ako jeden vikend
Pepe - 19. 10. 2004 - 21:46:22 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2kaja - dake nove? heej? som nevidel... :)
ondrej <littlecoudy2~post~sk> - 19. 10. 2004 - 21:03:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2veduci: Nie je nahodou chyba aj v 13-ke?? Nemalo by tam byt (5^p-2^p)*(5^q-2^q) namiesto (5^p-2^q)*(5^q-2^p). Mozno nie, ale ja len tak, pre istotu, lebo s Ferim sme sa bavili a nezdalo sa nam to...
sexicolka - 19. 10. 2004 - 18:57:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no co je s tou sedmickou v poradi?Kde to viazne?

 

úvod | zadania | poradie | vzoráky | debata | sústredenia | výlety