debata:debata
 korešpondenčný matematický seminár  
kontakt.php

 


meno:
e-mail:
V ktorom roku vzniklo súčasné KMS?
Môj príspevok neobsahuje žiadne otázky k príkladom. Tie posielam vždy tam, kam ich posielať treba.
predchádzajúcich 100
lenkatilka - 02. 05. 2004 - 13:57:20 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a este k tomu davat opisovat .... fuj ...
lenkatilka - 02. 05. 2004 - 13:56:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no a o fanusikovani by som radsej nahovorila na tvojom mieste.... mal si moznost ist pozriet na zapas slovenska v ostrave, bo aj listky boli ani to tak vela nestalo a potom si mi povedal, ze aj tak nejdes...
Mareka - 02. 05. 2004 - 13:38:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Tak to je riadna blbost, ja take, ze Slovenskooo.. pisem teraz do kazdeho mailu a ty si to z tadial odkukala.. Vsak ty ani nevies ake rozmery ma lopta, s ktorou hraju hokej, tak co sa tu teraz hras na velkeho fanusika???
lenkatilka - 02. 05. 2004 - 12:49:47 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no marecku, ja toto ze slovenskoooo ... som poznala ked si ty este ani r nevedel poriadne vyslovit :-P
Velky Ujo.. - 02. 05. 2004 - 00:41:58 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Foto len im daj.. Ja som tiez raz dal odpisovat a velky ujo Foto mi vtedy dal za nulu a odvtedy som to uz neurobil.. Tak si zo mna pekne berte prikladik.
Ale hlavne poriadne povzbudzujte: Slovenskoooo.... a dalej to uz poznate, bo taka nejaka farebna ma predbehla (totizto ona to isto odo mna odkukala a teraz to tu pouziva, cc)
esma <esmalv~yahoo~com> - 01. 05. 2004 - 19:13:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Mily Foto,
ja len tolko, ze suhlasim s tym, co si napisal, ale nikdy nemozes vediet, kto naozaj odpisoval a kto nie. Je pravda, ze ak Ti pridu totozne /takmer totozne riesenia, tak dotycni odpisovali, ale niekedy podobnost rieseni spoluziakov moze byt sposobena aj tym, ze dotycni maju rovnakeho profaka matiky, cize tym padom mozu mat podobne zmyslanie, co sa takychto veci tyka, takze na nejaky problem mozu ist rovnakym sposobom. A nikdy sa nikto z veducich nezamyslal nas tym, ze mozno chyba moze byt aj v tom, ze tie priklady su az prilis narocne? Je sice pekne, ze chcete rozvijat nase myslenie a tak, ale cloveka to aj dost deprimuje, ked dva vikendy sedi nad KMS a vyrata tak 2-3 priklady.. a tym padom si je isty, ze na sustredko sa zrejme nedostane.. A nemyslim si, ze je az tak vela ludi, co by seminare riesilo len pre dobry pocit zo sebaa bolo by im jedno, ci sa na sustredko dostanu, alebo nie.. Suhlasim s tym, ze vyhrat by mali ti, co na to maju.. Ale ja osobne sa cudujem, ze ste si taketo veci vsimli az teraz... Ale nemali by ste tak jednoznacne obvinovat ludi z odpisovania, lebo sa moze stat, ze im krivdite a tym ich odradite od riesenia..
lenkatilka - 01. 05. 2004 - 17:30:56 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no, tak uz sme v eu.... o tejto chvili sa o sto rokov budu ucit nase deturence, pradeturence, prapradeturence, praprapradeturence, ... a chudaci sa budu ucit viac dejepisu ako my :) tooolko pamatnych okamihov... nove milenium, prvy krat majstri sveta v ms v hokeji, prvy krat kolonvanie, prve pocitace velke ako hodinky a pocitace vobec, zazili sme PRVE ROKY A ZALOZENIE KMS, prvy den v eu, prvy krat prave tohto roku nas slovensky team ktory o tom este nevie na imo porazi cinanov... hmmm, asi uz vela trepem ... to len ze som velmi rada ze sme uz v eu :) krasne ratanie a uspesne poslanie 3 serie kms v pondelok ;) cafte!!!!
rasto - 30. 04. 2004 - 23:34:21 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
za 15 minut sme v EU :)
a nenechajte si ujst ::: pri prilezitosti oslav zajtra /v sobotu/ vystupi v BA legendarna skupina Plostin Punk
lenkatilka - 30. 04. 2004 - 20:57:19 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
totoznost zahadneho opravovatela 8 prikladu sa odhalila:)
a este raz : slovenskoooooooo slovenskoooooooooo hejja hejja hejja slovenskooooooooooooo
Foto <9potocny~st~fmph~uniba~sk> - 30. 04. 2004 - 17:50:29 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Mili riesitelia, mile riesitelky.

Korespondencny seminar organizujem uz 5 rokov. To znamena okrem spusty administrativnej hlavne kopec odborne narocnej roboty ako priprava uloh, dosledne naformulovanie zadani a opravenie Vami poslanych rieseni. Tuto pracu robime vsetci dobrovolne, robime ju zadarmo a robime ju preto, ze Vam chceme pomoct zdokonalit sa v matematike. Kto nieco podobne nezazil, nevie si predstavit ten dobry pocit, ktory si odnasame ako jedinu formu odmeny.

Rovnako si nevie predstavit sklamanie a v konecnom dosledku aj rozhorcenie po zisteni, ze nasa praca bola zbytocna. Ze ulohy, ktore sme tak starostlivo vyberali niektorym "riesitelom" nic nedali, lebo sa neunuvali potrapit sa s ich riesenim, ale riesenia opisali, nechali si ich vysvetlit, alebo ich inak "ziskali". Co dokaze nahnevat najviac je, ked stravime hodiny casu pri lusteni rieseni, snazime sa ho co najobjektivnejsie obodovat a co najlepsie naformulovat komentar, aby si riesitel uvedomil, kde spravil chybu a nabuduce sa jej vyvaroval. Ked skoncime a mali by sme si uz vychutnavat len pocit z dobre vykonanej prace, zistime, ze dotycny ani zdaleka ulohu neriesil sam a uz vobec nie je zvedavy an nase komentare k jeho=spoluziakovym rieseniam. A ze jedine co chcel poslanim tejto serie povedat bolo: "Dajte mi nejake body, je mi jedno za akych okolnosti, lebo sa chcem dostat na sustredenie, je mi jedno za akych okolnosti!" Ak mame mrhat casom, verte nam, ze to vieme robit aj prijemnejsim(=osoznejsim) sposobom.

Mylit sa je ludske a cloveka robi ludskym predovsetkym inteligencia a svedomie. Prve je dolezite na pochopenie vlastnej chyby, ked ho na nu niekto upozorni. Druhe mu zabrani chybu zopakovat, ked o nej vie.

Nemozem si pomoct, ale za tych 5 rokov som nadobudol dojem, ze na niektorych skolach (hlavne Gamca a Parovska) sa systematicky buduje akysi kult, ktory potlaca inteligenciu, svedomie alebo oboje. Opisovaci z tychto skol sa stali pravidelnou sucastou skoro kazdej serie. Aj na tychto skolach su riesitelia, ktori riesia samostatne, ale casto byva viac prave tych druhych.

Pritom je rovnako vela prikladov toho, ze aj viac spoluziakov z tej istej triedy moze riesit a pritom nespolupracovat. V tomto semestri mame napriklad az 6 riesiacich spoluziakov z 3.IB na GJH. Dalsim peknym prikladom su traja spoluziaci (z predtym v zlom spomenutej Gamce) Vito, Ferko S. a Miso D., ktori uz treti rok riesia samostatne.

Neda mi vsak nespomenut aj mena tych, ktori aj po opakovanom upozorneni a dohovoreni opakovane spolupracuju. Ivana Seleceniova, Jana Stolcova, Adam Biros, Katka Skrovinova a Zuzka Pobisova je nejaka nadej ze sa polepsite? Alebo Vas treba zo sutaze diskvalifikovat?

V tejto serii som opravoval osmy priklad a zo 45 rieseni az 13 bolo vypracovanych nesamostatne. To je skoro 30 percent! Samozrejme, ze vsetci dostali 0 bodov a navyse sme intenzivne zacali rozmyslat nad este tvrdsimi postihmi. Tato skusenost mna osobne znechutila natolko, ze som si dal zavazok, ze kym sa nezlepsi moralka medzi riesitelmi, budem opravovat len priklady GAMY. Neviem cim to je, ale tam sa tolko neopisuje.

Prijemne (SAMOSTATNE!) pisanie rieseni tretej serie Vam praje

Foto
mišo <valko~sturak~sk> - 30. 04. 2004 - 16:28:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ako vzdy klasicky kosicky :) a vyhrali sme? :)
zuska - 30. 04. 2004 - 15:12:13 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
vikendovy futbal? dopadol super. bolo nas az 6!
kms vs. strom sa nekonalo, lebo daro a bebe sa nevedeli rozhodnut, co su (=
taze sme hrali len tak....viac-menej alejova proti postovej
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 30. 04. 2004 - 14:27:42 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
CHYBA V ZADANI 10. :

Je zrejme, ze je tam chyba (zamyslite sa preco). Miesto x+y+x ma byt

x + y + z.
skrecok - 30. 04. 2004 - 13:20:44 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ten gol je fakt sila, chudak hokejista s dyslexiou...
skrecok - 30. 04. 2004 - 13:13:38 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
prosim vas pekne, je chyba v zadani 10, alebo neni?
rasto - 30. 04. 2004 - 07:46:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2peto,ivo: nefunguje mi ta adresa, som si chcel pozriet ten gool : http://ypho.net/jap-den_1.wmv
2kosice: ako dopadol vikendovy futbal ?
mišo <valko~sturak~sk> - 30. 04. 2004 - 01:25:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2feri: ok
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 29. 04. 2004 - 14:04:26 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 feri: OK. Ked to beries takto, tak potom "odhalenie" a "potrestanie" je "ekvivaletne".
zo zivota ... :) - 29. 04. 2004 - 11:56:49 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
bol raz jeden mily pan
vodne v noci pracoval
vymyslal do skorych ran
a nerad sa stahoval,
rad na stole tancoval.

jeho stol bol totiz velky
a mal mnoho suflikov
panko bol zberatel velky
-- chcel plisovych slonikov

velkych, malych, modrych, bielych,
zbieral ich a nemal dost
hovoril si -- to je prepych
zavidi mi kazdy host

slonikov mal coraz viecej,
zaplnili cely byt,
"TAK TAKTO TO NEJDE DALEJ,
MUSIM DACO UROBIT"

tak mu v hlave skrsol napad
ze si doma uprace,
velky stol-- to bude zaklad,
donho vsetkych naprace.

...

tento pribeh je dnez znamy
darmo uzit dalsich viet
z panka sa stal matyk slavny
Peter Gustav Lejeune Dirichlet :)

// a teraz priklad:) ... ked vieme, ze za slovensko skorovali satan, gaborik, bartecko, hossa, lintner a demitra a slovensko dalo 10 golov ... co vieme povedat o uspesnosti nasich utocnikov?:)
crevo - 29. 04. 2004 - 10:34:39 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
buggo toto neni sranda,
co je to za propaganda?
vychvaluj tu matiku,
hokej prec zo slovniku.

vraj sme sice dali gol,
ale ci si pri tom bol?
nebol! mozno je to len
STV a jeho sen.

mozno, ze sme prehrali
a v STV to nedali.
maju totiz monopol,
kto vie, ci sme dali gol?

mozno v ramci reklamy
predostreli pred nami
mrzke klamy grafiky,
pozliepali goliky.

v dnesnej dobe je to mozne
i ked by to bolo hrozne
sorry za tie verse hlupe
vo vani sa buggo kupe.
kesy - 29. 04. 2004 - 09:55:12 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tak janko lasak si tu zabasnil:)
buggo <buggo~mist~sk> - 28. 04. 2004 - 22:40:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
slovenskooo slovenskooo :-))))

rychlik je nas gaborik,
na neho dnes nemal nik
a kapitan satan
hned dva goly dal tam
skvelo chytal lasak
je to veru pasak,
najlepsi hrac chara
pevny ani skala
jednoducho parada
nech vydrzi nalada :))
buggo <buggo~mist~sk> - 28. 04. 2004 - 21:43:22 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
veru hej .. chuda .. ho to musi riadne zrat .. .:(
zuzka - 28. 04. 2004 - 18:40:49 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
boze on je jaky chudaciiiiik
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 28. 04. 2004 - 15:15:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
... este kuriozitka pre hokejovych fanusikov (od iva pilisa):
http://ypho.net/jap-den_1.wmv
stane sa, ze si date vlastny gol. ale ked ho date umyselne a este sa pri tom aj tesite, to je uz silna kava... :)) ale mi je ho trosku luto chudatka hokejistu - takto nestastne rozhodnut zapas...
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 28. 04. 2004 - 15:10:48 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
viete, ze tento mesiac ma nasa stranka najviac page-views za celu historiu? a 22. april bol zasa najlepsi den :) a mam 2200. prispevok.
feri - 28. 04. 2004 - 14:44:49 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk






sorry misko no neodpustil som si dalsi testik:)
to "odenterovanie" odstranis pomocou funkcie
trim($string); ja mam tak rad php:)





feri - 28. 04. 2004 - 14:35:38 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk









a za ten bodik dakujem. ved je moj:)ale asi uprednostnim ako spomienkovu vec...
feri - 28. 04. 2004 - 14:31:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2ruza: bude urcite odhaleny, je v podstate to iste ako bude potrestany, lebo ak ho odhalite, tak ho potrestate a ak ho neodhalite, tak to vybavi vyssia moc. a o tom to je:)
a uz som si stihol vsimnut ze spravodlivost existuje. ja som tomu normalne rad:->
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 28. 04. 2004 - 14:16:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 feri: Ako pozeram, tak sa ti este nikto nevyjadril k tomu 1 bodiku, nuze: Mozes ho pouzit v poslednej serii, pripadne si ho odlozit na pamiatku. Ak ho chces pouzit v 3. serii a nepride ti s 2. seriou/nestihne ti prist pred terminom serie, staci ked posles prazdny papier a napises nan: "Tunaka bych jsem rad nalepiti jedonbodikoveho zolajza". Ak si ho chces odlozit, isto ti pride s opravenou 2., prinajhorsom 3. seriou.
A ked si pozries moje a fotove prispevky, nikto z nas nepovedal "kto opisuje bude urcite odhaleny", ale ze je dost mala sanca, ze nanho neprideme... a ak ho neodhalime my, tak sa o neho postara vyssia moc...lebo neviem ci si si uz stihol vsimnut, ale SPRAVODLIVOST EXISTUJE !!! Ale o tom tu nechcem rozvadzat diskusiu :)))
hanka - 26. 04. 2004 - 19:20:39 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2misko:no jo:)ak to bude od 24. tak to bude idealne:)len to nezmente prosim....
2lenka:no jasne:)sak rodinna dovolenka v grecku-to je ono!!!:)
feri - 26. 04. 2004 - 12:28:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2buggo: super, som rad ze sme sa zhodli :)
lenkatilka - 26. 04. 2004 - 12:28:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
si vsimnite, ze budacovci si z imo urobili rodinnu akciu ...
Elf;nka) - 26. 04. 2004 - 10:46:18 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
hehe. Hadajte, co vam chcem povedat...
...v stredu je dalsie session, o stvrtej v medickej. Ak to teda neviete, hehe :o)
ucast opravovatela osmicky je vitana :-D
mišo <valko~sturak~sk> - 26. 04. 2004 - 10:45:46 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2Martinka> k tej sťažnosti, šak je to v pravidlách :) klik na semester, klik na pravidlá, alebo je to na tom papieri s 1. sériou, maj sa a želám úspešné sťažovanie :)
Martinka - 26. 04. 2004 - 10:38:12 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
buggo: nemyslim si, ze to bol dobry vtip, ale sak ofkej... nuz a na tu nulu sa stazovat budem. ako velmi oficialnu formu ma ta staznost mat?

lenkatilka: samozrejme, mas pravdu, ale ja ani omylom netvrdim, ze moje riesenie bolo uplne bezchybne, skvele a uzasne. moznost nejakych chyb vobec nevylucujem, ale rozhodne si ani nemyslim, ze to bolo tak zle, aby to bolo za 0 a ani to nebolo opisane, aby to bolo za 0. avsak ta nula tam je. takze sa stazujem...

feri, kesy: preslo par dni, hladina adrenalinu v krvi mi klesla, som uplne kludna, ale nazor som nezmenila a trvam na tom, co som povedala...
mišo <valko~sturak~sk> - 26. 04. 2004 - 08:14:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2hanka> no zatial to tak je a vyzera, ze to tak aj bude. beta zacina 24. moze byt? :)
hanka - 26. 04. 2004 - 07:47:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahojte!ja len tolko som chcela, ze sa ku mne dostal termin cesko-slovensko-polskeho trojstretnutia v bilovci a bude to 20.-23.6.2004, tak please dajte terminy sustrediek tak aby sme to aj my mohli stihnut...prossiiim....
ppershing - 25. 04. 2004 - 19:37:02 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
gratulujem ...
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 24. 04. 2004 - 17:05:34 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
vyberko za nami :)
a styria z buduceho IMO-teamu su aktivni riesitelia KMS!
nuz, do grecka na MMO teda pojdu feri simancik, tomas vana, hanka budacova, ondro budac, jozo bodnar a peto cerno.
zuska - 23. 04. 2004 - 21:47:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tak mladez nezabudnite, zajtra o 9,30 na alejke!
buggo <buggo~mist~sk> - 23. 04. 2004 - 13:36:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2feri: joooj ... nenastval si ma :) ... len mi prisla slina a som si otvoril srdco :) ... mas pravdu ... hlavne ze je pohoda ;-)
feri - 23. 04. 2004 - 13:28:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2buggo: sorry, ked som ta nastval. fakt mi o to neslo. v podstate mi neslo ani kritiku.
by som chcel otocit to, ze ty ver mne ze keby som si myslel ze neorganizujete seminar co NAJSPRAVODLIVEJSIE AKO VIETE (tym nechcem povedat ze neviete), tak by som ho fakt neriesil. a s miskom valkom sme sa trochu podrivali<=> ten tvoj dovod.

po dalsie ja som ani o oneskorenych rieseniach ani o opisovani nehovoril. a k tomu byvam este v dedinekde ani posta nie je:)
opisovanie... hovoril som o tom ze myslim foto(alebo ruza,ja uz neviem) hovoril ze ten, kto opisuje bude urcite odhaleny. z toho som dal taku jemnu:) narazku ci vam to nejde az prilis... tiez som tym nechcel urazit, iba povedat ze predsa to nieje az take idealne prehlasenie... a vyssia moc bola uvedena ako varianta k tomu ze ked opisujucich nechytite vy(veduci), tak to spravi ona... a ja som le pred tym uvazoval o tom, ze ak je poja poziadavka o ten 5+1 bodov opodstatnena (dnes uz neopodstatnena:), tak potom podobne musi konat vyssia moc aj pri veducich, co porusili pravidla(dnes UZ VIEM ze pravidla neboli porusene, preto ani nemoze vyssia moc co namietat).

a to ze rychlejsie si zareagoval, bolo preto ze som nemal 20 min. refreshnutu debatu, takze tvoj prispevok o skriatkovi som nevidel... potom by som asi tak nepisal, hoci sa moze zdat, ze som o nom vedel...

no dlhy je to prispevok:)... dufam ze ked mna ten tvoj neurazil, tak ten moj ta pre zmenu upokojil. myslim ze som vysvetlil svoje konanie... a uz sa nebudeme podrivat ci uz naoko alebo naozaj...


a som este chcel ze lenkatilka ma uplnu pravdu:)

lenkatilka - 22. 04. 2004 - 18:09:44 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tiez dufam, ze som nikoho neurazila... ked ano, bolo to neumyselne
lenkatilka - 22. 04. 2004 - 18:08:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2nespokojni s 8: skuste sa zamysliet co ste tam porobili, ci vas dokaz je vobec platny a ci vedie naozaj k rieseniu a nie je riesenie zalozene na tom,ze je to intuitivne jasne(lebo aj mne sa uz vela krattak stalo, zemi daco bolo intuitivne jasne a nakoniec to ani neplatilo). a kedze je to geometria, tak sa skuste zamysliet aj nad tym, ci mate potrebnu diskusiu (t.j., ci pri kazdej konstrukcii, resp. pri kazdom takom trojuholniku nam vyjdu body tak ako vysli v nacrte a ci nevyjdu inac, napr. nejaky bod bude raz lezat na nejakej usecke a pri inom pripade zasa nebude, lebo vtedy nemusia platit nejake predpoklady vyplyvajuce z konstrukcie) ja tiez mam 5 bodov a uvedomujem si, ze tam ta diskusia fakt nebola. na celostatku dali kvoli diskusii, ktoru nenapadlo robit skoro nikoho iba 4 body zo 7 a uznajte, ze tam ide o kazdy bodik... a tuto som zasa zabudla ... moja chyba...a bola by som na vasom mieste trosku opatrnejsia pri vyhlaseniach typu "to koho mam zacat neznasat, kto opravoval 8" lebo jednak to podla mna tak trosku uraza, kedze to date takto verejne na debatu, nekonzultujete ten priklad s danym veducim ze sa vam to nepaci predtym ako take daco vypustite a neviete aku chybu mate a nakoniec ju urcite mate, zasa veduci si nemozu dovolit opravovat tak, ze je to absolutne odveci... som len tolko chcela ...
zuzi <zuzka1804~hotmail~com> - 22. 04. 2004 - 16:58:01 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tak misko, dakujem krasne, snad mi tam dakto dojde.. ;)
buggo> :))) ta kniha je super, keby nemam tolko terminov, tak uz je precitana..
mišo <valko~sturak~sk> - 22. 04. 2004 - 16:24:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no ja sa priznavam :-) som si tam vsimol moju rodnu skolu, tak som neodolal pokuseniu to tam nedat ;)
buggo - 22. 04. 2004 - 16:12:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
hehe .... ten futbal je rovnako dolezita vec :))
zuzi <zuzka1804~hotmail~com> - 22. 04. 2004 - 16:01:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
vidim, ze sa tu zase rozoberaju vazne veci, tak prepacte ze vyrusujem, ale kcem sa podakovat niekomu (nex sa prizna, kto to vykonal ;) za to, ze sa futbal dostal na uvodnu stranku medzi akcie...dakujem :)))
katka <katarinaskrovinova~centrum~sk> - 22. 04. 2004 - 15:38:58 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
takže to bol iba vtip, strhnúť nám 10 bodov. Keď som to dnes doobeda uvidela, skoro mi vyleteli oči z jamôk. Ešte dobre že to bol iba vtip. Ale viete ako sa hovorí: prvý apríl prešiel a blázon sa našiel
buggo <buggo~mist~sk> - 22. 04. 2004 - 14:41:31 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2feri: to s tou vyssou mocou mi nieje uplne jasne...

co sa staznosti vo vseobecnosti tyka, tak opodstatnena staznost samozrejme nieje zla a je namieste a pomaha nam robit veci lepsie a napravat chyby, za co dakujeme.

Ver tomu, ze sa seminar snazime organizovat co nejlepsie a najspravodlivejsie. Iste ta napadne otazka, ze co je to spravodlive. Podla mna spravodlive je to, ak maju vsetci ludia rovnake podmienky a je dobre, aby o nich vedeli dopredu.

Co sa tvojho jedneho bodu tyka, tak urcite uznas, ze ked je pravidlo take, ze sa nemozu kombinovat, tak je uz raz take. Ak ti niekto povedal, ze sa mozu, ale pravidlo bolo ine, tak potom urobil chybu, v snahe byt mily... no a ak ti povedal, ze s tym musia suhlasit vsetci veduci, tak potom tiez nieje problem, ak s tym vsetci nesuhlasia.

Otvorila sa tu otazka spravnosti postihu -9 pre oneskorenych. Samozrejme sa da o tom diskutovat a hladat ine moznosti. Ked sa objavia argumenty, ktore presvedcia o zmene tohoto pravidla, tak potom nevidim dovod, preco by sa nemohlo zmenit.

co sa opisovania tyka, tak pri "namakanejsom" (umeleckejsom:) opisovani nieje vzdy 100% uspesnost... a ak je niekto poskodeny, tak by sa mal ozvat a odvolat. Na tom nieje nic zle. My samozrejme nechceme nikomu ukrivdit, to je to posledne, ale aj my sa mozeme pomylit. Vsetko co chceme je, aby seminar fungoval co najlepsie a plnil si svoj ucel... (aky ma, to sem nenapisem:) ... je lepsie, ked sa nad tym clovek zamysli sam skor, ako dostane odpoved:)

no neviem ... podla mna kritika je dobra vec, ale tiez je niekedy dolezita aj forma. No a niektore tvoje prispevky na mna posobili tak trochu agresivno podripavacne (ze kopnem si, ked sa da) a uprimne povedane, nerozumiem preco... ja chapem, ze ked cloveka nieco nasrdi:) tak reaguje popudene, ale vacsinou ho to ptom prejde a sprava sa uz normalne... a vsetci vieme, ze hnev nieje dobrym radcom :)

no .. dlhy prispevok to je veru:) ... nechcel som nikoho urazit, dufam, ze sa mi to nepodarilo.

majte sa pekne;)
----------------
disclaimer: toto su moje nazory a ako take vystupuju, nereprezentuju ziadnu vacsiu skupinu ludi, urcite nie vedome;)
buggo - 22. 04. 2004 - 13:59:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 hehe feri: to som nepochopil :(
he he he:) - 22. 04. 2004 - 13:10:14 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2buggo: to bolo skor ako som cakal:)
feri - 22. 04. 2004 - 13:09:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
he he he:)
he he he:)
he he he:)
mislim (len tak trosku preto mäkké y) ze na kms veducich sa zbiehaju len samé poch... vlastne nie pochvaly:) ... staznosti. neviem ci je to dobra vizitka... ako som hovoril vyssia moc si nasla aj veducich este skor ako som myslel:):):):):):)haha
a hlavne ze oni si vimaju ze nemaju fotky na nete:):):)....:(
kam tento svet speje?:):)..:(

2misko valko: ja som ani nebol nahnevany no budem ked mi ten bod neposlete naspet:)
2martinka: hlavne sa upokoj. 10 bodov je samozrejme dost dobra pricina na hnev no neprehanaj to zatial... vies ta vyssia moc by to nejako mohla dat do poriadku... oni si len mysleli ze by bolo dobre potvrdit teoriu praxou:) "ze pridu na vsetko"...:) myslim ze prisli aj na nieco co nebolo... to je fakt umenie:)
2veduci: by bolo vhodne nejaku napravu spravit, cestne prehlasenia sa nedavaju len tak:)
Miso <mt~gjgt~sk> - 22. 04. 2004 - 13:05:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
opakujem: nieco nemam OK s bodmi, za minulu seriu nemam pripocitane body a ta 0 za 8. priklad sa mi vobec nepozdava.
buggo - 22. 04. 2004 - 12:59:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
heheee ... sme vas ale dostali co?


pekny (dvadsiato)PRVO APRILOVY zart to bol, ci nie? ... nuz, ale nacim sa nam ospravedlnit za vlnu nevole ktoru to sposobilo. Pravda je taka, ze sa k nam vlupal skriatok nezbednik a pokusil sa o sabotaz... Kazdopadne je uz vsetko napravene a v najlepsom poriadku.


... co sa tych nul tyka, tak to si uz musite konzultovat s danym opravujucim, poslanim pisomnej staznosti ako je uvedene v pravidlach ..., najlepsie hned po tom, co sa vam dostanu opravene riesenia...

Pekny dnik :)
kika - 22. 04. 2004 - 11:37:07 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
opisovat je umenie.
cestne prehlasenie:
priklady z kms som neopisovala. len prilezitostne ulohy zo slovenciny a z anglictiny
kesy - 22. 04. 2004 - 11:15:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
martinka>nechaj vychladnut hlavu
2veduci>tusim ste v alfe zabudli poodcitavat penalizaciu...
Martinka <martina~lobotkova~gamca~sk> - 22. 04. 2004 - 10:49:09 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
KTORY ... (predsa len som tu za damu)OPRAVOVAL 8 ?!?!?!?!??!?! Sa mu ako nechcelo opravovat, tak tak nam dal hromadne 0 bodov a este zo srandy -10, aby sme sa nahodou nenudili, alebo co? Pretoze za opisovanie to v mojom pripade urcite byt nemohlo, ved by ste za to predsa nestrhavali body niekomu, kto neopisoval. Lebo ak by to tak bolo, tak sa vam na to mozem rovno vykaslat, nemam zajem riesit seminar, v ktorom mi nejaky dobrak bude bez priciny strhavat body. Vazne som sa nastvala...
kesy - 22. 04. 2004 - 10:47:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
myslim, ze je vzdy moznost podat staznost, nie?
2skrecok>pokial ide o dokazovy priklad, hadam vies ci mas ten dokaz ok. a zavisi to od toho co nazyvas checkovanim vysledkov. ide o to ci prebieha pred terminom, v den terminu a ci po nom...napr. viac ako 5 ludi z 3ib riesi a napriek tomu nemam potrebu kontroly...
kesy - 22. 04. 2004 - 10:24:46 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
myslim, ze je vzdy moznost podat staznost, nie?
2skrecok>pokial ide o dokazovy priklad, hadam vies ci mas ten dokaz ok. a zavisi to od toho co nazyvas checkovanim vysledkov. ide o to ci prebieha pred terminom, v den terminu a ci po nom...napr. viac ako 5 ludi z 3ib riesi a napriek tomu nemam potrebu kontroly...
skrecok - 22. 04. 2004 - 10:15:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 veduci: nemyslite si, ze strhavate trochu moc bodov? takto vela to nebolo este nikdy...ja s tym sice moc nemam, lebo mne nastastie este nikto nestrhol nic, ale keby som mal 5 spoluziakov, ktori by riesili, tak aj keby som riesil uplne samostatne, tak sa tomu nevyhnem. a len tak mimochodom takemu checkovaniu vysledkov nezabranite.
Elf;nka) - 22. 04. 2004 - 09:46:15 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
teda jak tak pozeram, co za bordel tam dakto porobil s tou osmickou, ta mam taky pocit, ze niekoho budem musiet neznasat...
NA TEN HLUPY PRIKLAD SOM PRISLA O POL JEDENASTEJ SAMA DNA 1.4. a rozhodne som ho mala za viac ako 0 a ani som ho neopisala ani som nikomu ho neukazala ani som nikomu nepovedala ze ako ho treba riesit.
Takze nech ten paranoidny veduci co to opravoval si vstupi do svedomia a nam vrati body!!!
tomas <tomas~gjgt~sk> - 22. 04. 2004 - 09:45:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
moihol by sa niekto vyjadrit preco mi neopravili priklady.keby to islo este dnes.My name Tomas Kan z GJGT BB.vdaka
Miso <mt~gjgt~sk> - 22. 04. 2004 - 09:40:58 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
niekto zodpovedny: Co sa udialo s mojimi bodmi?
Elf;nka) - 22. 04. 2004 - 08:36:39 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ja bych rada vedela, kto opravoval osmicku, nech ho mozem nemat rada... }:-(
buggo <buggo~mist~sk> - 21. 04. 2004 - 22:33:46 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no .. bol som dnes na hakeji ... ej, ale dobre branili ty svajciari ... :) ale napriek vsetkemu, verim, ze na MS podame najlepsi vykon a ze sa nasi hokejisti zohraju .. :)
mito - 21. 04. 2004 - 18:24:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
foto? urcite ti chyba iba fotka? A hodinky mas?
zuska - 21. 04. 2004 - 18:16:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
colka, si ma sklamala ze ma tak podcenujes...mna, co poctivo navstevujem este aj nudne ligove zapasy! no teeeeda
slovenskoooooooooooooooooooooooo
dano - 21. 04. 2004 - 17:53:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
kaslite na body, ideme do europy, hehe.. a vobec kaslite na vsetko, sak idu MS :) ... hurra...
buggo - 21. 04. 2004 - 17:50:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a vlastne aj moje, co sa to deje?
foto - 21. 04. 2004 - 17:47:34 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
co to co to, ale kde je moje foto?
mito - 21. 04. 2004 - 17:40:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2foto: No uz je na case, len dufam, ze sa to stihne, bo to by bola skoda, keby az po vikende :(
mišo <valko~sturak~sk> - 21. 04. 2004 - 15:38:45 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tak sme radi, ze sa nam aj ferino upokojil, samozrejme to neslo bez provokativnych poznamok :), ale ked inak nevie, tak aj tak dobre :D. ze, chudatko? :)
feri - 21. 04. 2004 - 13:49:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
dobre, dobre, dobre:)
1st: who is karma? are you sure, ze zodpovedny? a si chlapec alebo dievca? (to je inac velmi podstatna informacia, aby som vedel ci len danovi zavidis tu jeho peknu ucastnicku. a po dalsie inac sa kominikuje s chlapom a s dievcatom:)
2nd: who is dano? a preco si mysli ze som chudak?:)
3rd: karma: v podstate, v ktorej ide o princip je aj mne uplne 15 (to som este nechcel poedat ze 2) ci ten bod budem mat alebo nie. a prosim ta vypis vsetkych zodpovednych veducich:) preco by to nemali byt vsetci uvedeni na stranke veduci na kms?
a prosim ta naznac kedy som to mal citat na debate, co spominas? debatu sledujem dost dlho...
misko: o velkosti toho ktoreho veduceho nechcem polemizovat, lebo by som nechcel ani jedneho urazit:) ale zase neviem kto ma vacsi prinos na poli kms pre seminar... ( budem to vediet, ked petrik konecne spravi tie fotky :)

mozno je potom celkom vhodne riesenie take ze by ste mi ten bod poslali naspet. niezeby som ho pouzil, no na pamiatku:)
mišo <valko~sturak~sk> - 21. 04. 2004 - 11:31:47 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ja sa ferko neurazim, ale aj velky petrik sa musi zodpovedat, napriklad este vacsiemu miskovi :) a ked sa nad tym zamyslis, tak karma ma svojim sposobom pravdu, aj ked to obcas prehana :) .. bez urazky karma :D
dano - 21. 04. 2004 - 11:27:45 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ale karma, sak uz nebud taka upjata, predychaj a bude dobre, sak tu nejde o zlate gate, chuda ten feri (kto to vlastne je?) chyba mu ten bodik a ty mu ho nechces dat, budes sa citit lepsie ak ho nedostane?
karma <karma~karma~sk> - 21. 04. 2004 - 11:25:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
feri, to si zasa necitas debatu... uz tu to raz bolo: ziadny veduci ani hlucik veducich ti (ani nikomu) nic take slubit. povedane tvojimi slovami "ide tu o princip". povedala by som, ze maju vsetci niekde ci ten bod budes mat alebo nie :). samozrejme mozeme si delegovat nejake pravomoci typu: my tebe, zodpovedny veduci, verime, ze rozhodnes v takej veci dobre. ale nic take sa nestalo... to ako ten oblubeny veduci dano (pod vplyvom peknej ucastnicky:) slubil, ze vratime vsetky postihy. a vratili sme?
feri - 21. 04. 2004 - 10:34:35 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a ja sa moc nepametam ze by si dal podmienku aby suhlasili vsetci. ked ste sa dohadovali o logo alebo ine pravidla, pochybujem ze do jedneho vsetci suhlasili:)
feri - 21. 04. 2004 - 10:32:25 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
******!(to akoze blbost:)
fakt to je treba nejako poriadne vyhlasit. nemyslim ze tato dohoda nadobudla platnost, kedze s nou nebola oboznamena druha stran(to akoze ja:)
a podalsie som sedel tak ze som bol s vecsinou veducich nekolinearny(naraz:), takze som pekne videl ako vsetci este krajsie suhlasili:)
PROLETARIATI celeho kms spojte sa!:)
jano - 21. 04. 2004 - 09:48:30 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
feri ma pravdu povedali ste to tak
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 21. 04. 2004 - 09:39:07 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
cau feri,
pokial si dobre pamatam, tak sme ti to dovolili s tym, ze sa este vsetci veduci (nie iba ti z alfy) dohodneme, ako to bude. ospravedlnujem sa, ze sme ti to nedali vediet, je to moja chyba...
feri <ferih~zem~sk> - 21. 04. 2004 - 08:03:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tu nejde o to mam dost vela svedkov na to ze osobne velavazeny petrik:) a vsetci ostatny veduci a riesitelia proti tomu nemali namietky.
tu nejde o to ci budem mat ten bod ci nie. tu ide o tu vyssiu moc, o ktorej ste mleli na predchadzajucich troch stranach. a ako by to bolo keby ochoreli vsetci veduci tesne pred sustredenim:) (sorry len ti co su v tom osobne zapleteni)
bez urazky misko ale si nebol na sustredeni alfa zima 2003/2004 takze asi nepoznas ostatne udalosti. poprosil by som niekoho z veducich ktory boli. ako svedkovia sa mozu pripojit do diskusie vsetci co boli na kms alfa 2003/2004

a este chcem pripomenut ze NAOZAJ som vedel ze sa zlavy nemozu kombinovat, keby mi to nepovolil petrik spolu s ostatnymi veducimi:)

zdravim vsetkych a pripojte sa ku mne. veduci tu rozpravaju cely cas o vyssej moci a je zjavne ze v demokracii je lud moc.
PROLETARIATI celeho kms spojte sa!:)
tomas kan <tomas~gjgt~sk> - 21. 04. 2004 - 07:54:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ja som vam poslal viacej prikladov nez ten jeden za ktory mam nulu.Urcite som vam poslal aspon 3 ks.
Colka - 21. 04. 2004 - 07:51:05 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Zuzi: Ten futbal si mala oznamit o 9,30, lebo o 12,00 ide zapas MS proti Ukrajine, takze nie dlho
Buggo: Som rada, ze tu nie som sama taky zanieteny fanusik MS:)
foto - 21. 04. 2004 - 04:01:05 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
wo ist mein foto ?
buggo <buggo~mist~sk> - 21. 04. 2004 - 03:57:48 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no ludia, vyzera to tak, ze ottawa vypadla .. skoda :(... som im drzal palce .... tak aspon budeme mat na majstrovstvach o troch skvelych hracov viac...
Foto - 20. 04. 2004 - 19:45:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Mito: Uz som sa tu zastavil... ale (netradicne:) nemam vela casu takze zvysne body za osmi priklad nahodime asi az zajtra :(
mišo <valko~sturak~sk> - 20. 04. 2004 - 17:20:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
drahy moj haskulo :) ziadne 5+1 nebude :), tombolove poukazky zo sustredeni ako "nahrada" za rieseni sa daju pouzit iba na jeden priklad.
este raz: 1poukazka - 1 priklad. alebo inak, ako vsade "zlavy nemozno kombinovat". vela dalsich sladkych vyhier Vam vsetkym praju veduci :)
feri - 20. 04. 2004 - 16:30:02 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
upozornujem veducich ze pokial ide o body tak by som cakal dost rychlu, strucnu a zodpovednu odpoved od niekoho zodpovedneho a najlepsie cim skor naspet bod:)
2lenkatilka: fakt ma mrzi ze som musel zajst az tak daleko:)
feri - 20. 04. 2004 - 12:32:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
pre vsetkych nezainteresovanych v pripade hasko vs. veduci ohladne bodov: som na sustredku vyhral 5+1 bodov do nasledujuceho semestra; velavazeny petrik a other veduci sa dohodli ze ich mozem poslat na jeden priklad a dali len 5!
2zuzka: jasne:)
zuzi <zuzka1804~hotmail~com> - 20. 04. 2004 - 11:51:03 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
zuzik, prid sa pozriet, ak nevies, co je to zac
;)
mito - 20. 04. 2004 - 10:23:15 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2foto: hej, zadarilo sa medzitym ;) (ak nevies, na co to je odpoved, zamysli sa :)) Ale uz som tu opat. Hlavne dufam, ze sa tu dakedy zastavis... casom.
zuska <aj to pod tym je zuska, len to tak nevyzera> - 20. 04. 2004 - 08:56:01 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
futbal u nas na ihrisku? vaaaaaaaaaaav. to co ma byt zac?
zuzka - 19. 04. 2004 - 19:40:25 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a po milionty krat pripominame, ze rasto olhava nema byt v poradi alfy, lebo minuly rok bol na celoslovenskom kole mo
zuzka - 19. 04. 2004 - 19:40:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a po milionty krat pripominam, ze rasto olhava nema byt v poradi alfy, lebo minuly rok bol na celoslovenskom kole mo
Esma <esmalv~yahoo~com> - 19. 04. 2004 - 19:21:14 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Aj ja (Lenka Veselovska) mam zly koeficient tusim...
misko <rjasko~sturak~sk> - 19. 04. 2004 - 17:11:19 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
katka: tvoje priklady sa nestratili, vestky mame, uz je to aj v databaze opravene. Dokonca sa vyparila aj tvoja dvojnicka z GJGT.
Co sa tyka tych zlych koeficientov Adama Birosa a Katky Korcsokovej - dakujeme za upozornenie. Vsetko som uz opravil.
Ak niekto objavite este nejaku chybu v koeficientoch alebo v hocicon inom, tak nam prosim dajte vediet.
zuzi <zuzka1804~hotmail~com> - 19. 04. 2004 - 15:58:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2feri>ved mas dostatocnu motivaciu, ne?
2all>v sobotu 24. aprila sa uskutocni velky futbal, taze kto ma zaujem a moznost prist, nech pride cca medzi 9:30 a 10:00 na ihrisko ku alejke...tesim sa na vas ;)
lenkatilka - 19. 04. 2004 - 15:51:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no feri, si u veducich body vybavujes??? teeeeda

 

úvod | zadania | poradie | vzoráky | debata | sústredenia | výlety