|  
                | 
           
              
                   | 
                   
                    
- Riešenie každého príkladu píšte na samostatný papier formátu A4. Ku každému príkladu uveďte svoje meno, triedu, školu a adresu!
 - Príklady riešte samostatne. V prípade, že v časti či celom riešení používate odbornú literatúru, uveďte jej názov, autora, vydavateľstvo, rok vydania a stranu. Za opísané riešenie, riešenie
využívajúce výpočtovú techniku a riešenie bez zdôvodnenia spravidla nedostanete veľa bodov.
 - Pokiaľ máte dojem, že vaše riešenie bolo nesprávne obodované, môžete do jedného týždňa poslať písomnú sťažnosť. Nezabudnite k nej priložiť aj originál
sporného riešenia.
 - Príklady 2b a 3b musia riešiť tí študenti matematických tried GAMČA, GVOZA, G Tajovského BB, G Párovská NR, G Poštová KE, G Alejová KE a všetkých českých gymnázií
so zameraním na matematiku, ktorí dosiahli aspoň v jednom konečnom poradí najmenej 45 bodov. Ostatným sa bude započítavať lepší z príkladov 2a, 2b, (resp. 3a,
3b).
 - Príklady 4b a 5b musia riešiť tí tretiaci a štvrtáci, ktorí aspoň v dvoch záverečných poradiach získali minimálne 45 bodov a riešitelia, ktorí sa zúčastnili aspoň jedného sústredenia BKMS. Ostatným študentov sa bude započítavať lepší z príkladov 
4a, 4b, (resp. 5a, 5b).
 - Limit na získanie 5-bodovej prémie je pre študentov k-teho ročníka 14+2k bodov.
 - Naďalej sú vítané riešenia v angličtine a čestine a riešenia písané v TEXu.
  
 - Hlavnou odmenou za účasť v seminári je popri odbornom raste možná účasť na záverečnom sústredení. Sústredenia sa pritom zúčastní minimálne šesť nováčikov.
 - Neskôr poslané, resp. osobne doručené riešenia budú bodovo penalizované, príp. nebudú vôbec opravované.
 - Riešena príkladov píšte spôsobom obvyklým v matematickej olympiáde, t.j. jednotlivé kroky svojho riešenia riadne zdôvodnite. Nakoľko na seminár máte dostatok času, dbajte aj na estetickú stránku
riešenia.
  
                   
                    | 
                   | 
               
             
               | 
         
        |