debata:debata
 korešpondenčný matematický seminár  
kontakt.php

 


meno:
e-mail:
V ktorom roku vzniklo súčasné KMS?
Môj príspevok neobsahuje žiadne otázky k príkladom. Tie posielam vždy tam, kam ich posielať treba.
predchádzajúcich 100
mišo <valko~sturak~sk> - 17. 12. 2003 - 21:15:46 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
cauTe deti, nejako sa mi ta stranka zrychlila, alebo sa mi to len zda :) ?
Foto - 17. 12. 2003 - 20:12:42 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ale na
http://www.inzine.sk/section.asp?sec=429
je tych testov viac a v tom o NHL mam 18 bodov.
Esma - 17. 12. 2003 - 20:09:03 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
To malo byt k nam
Esma <esmalv~yahoo~com> - 17. 12. 2003 - 20:08:18 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
K tam to asi ani nedojde, lebo snezi
Foto - 17. 12. 2003 - 19:58:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
No ten test je brutal tazky. Ja som mal len 13 aj ked je pravda ze vzdy ked som sa rozhodoval medzi dvoma tipol som ten nespravny.
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 17. 12. 2003 - 16:19:54 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
hla co som vydoloval na stromackej debate:

http://www.inzine.sk/article.asp?art=10206#

skuste a ukazte, ze ste lepsi ako vychodniari! (u nich max. 16 bodov z 20)
:)))
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 16. 12. 2003 - 20:14:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahojte decka, dneska sme zaniesli obalky s vysledkami tretej serie a s pozvankami na sustredka na postu. ale bola tam pekna sora ludi - nuz vianoce. bojime sa, ci vam to v tom zmatku vianocnom vobec dojde. nuz, potesite nas, ak na debatu napisete, ze vam to uz doslo (ale nepiste, ak vam to este nedoslo, ze vam to uz doslo :)). kto bude ten prvy, komu to dojde a napise sem? :)
inak viacerym sme to posielali na skoly - gvoza, gjgt, postova, nitra, spmndag - tak sa poobzerajte po uciteloch, nech vam to daju. bolo by fajn, keby ste este pred vianocami stihli potvrdit ucast na sustredkach od skoly. na gamcu nesie zajtra (v stredu) buggo a na gjh erika (ale az poobede na kruzok, takze ostatni to mate vo stvrtok). tak zasa skuste sa tiez po tych zasielkach pozhanat.
kms - 16. 12. 2003 - 16:48:33 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Viete, ako vyzera sachova partia medzi veducimi a ucastnikmi? Nie, a ani vas to nezaujima? Tak skuste aspon prist zahrat si sach na www.sachy.sk, mozno vas to uputa...
A vy, co hrat viete, pridte urcite.
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 16. 12. 2003 - 16:21:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pre Mata: Si v procese riesenia...zatial ale patrame po tvojej obalke...ale mozno uz dorazila...dockaj casu...bude ti odpovedane...
mato <forgi~zem~sk> - 16. 12. 2003 - 15:12:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Na koho sa mam obratit ak som svoje riesenia poslal ale na Listine s poradim to vzyera tak ako by som nic neposlal? Vcera som poslal maily dvom KMSakom ale zatial sa nic nezmenilo. Co mam robit? Tie body potrebujem. Za akukolvek pomoc dakujem.
lenkatilka - 16. 12. 2003 - 14:10:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no, som trochu zhaluzila si meno, ale nevadi ... to len aby ste vedeli, ze to ja ;o). tak ale teraz uz naozaj, papapa az v januari
lnekatilka - 16. 12. 2003 - 14:08:56 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahojte vsetci. tak som ja rada, ze uz tu je to nase sustredko zachvilu!!!! a ste ma potesili, lebo je ot niekde tusim na vychode to, kde sa ide ... teeeda, to je prekvapenie . ale prijemne :o)tak cafte fsetci v januari
Sodoma-Ruza-Gomora-opravovatel <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 15. 12. 2003 - 14:56:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
A je to! 10 je nahodena...nuze sa kuknite, ci ste sa tento semester dostali do prvej 32-ky najlepsich na Slovesku a dostanete pozvanku na januarove megasustredko...

Sak som vravel: "Hned to bude!"
bea - 15. 12. 2003 - 14:22:26 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahojte,
som pozadu,ale kaonecne sa to tu natiahne skor ako za polhodinu.
A my sme juniorsky naboj vyhrali.A zistili sme to v takom peknom vlaciku a ceste domov a tesili sme sa.juchuchu:-)
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 15. 12. 2003 - 10:05:54 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
co nevidiet sa doopravuje sodoma-gomora-priklad-cislo-10. tradaaaa.

a kutik vam teraz neposleme, az v januari so zadaniami tretej serie. naopak vy nam s navratkami na sustredka alebo mailom na kutikkms@centrum.sk este stale mozete poslat kontaktny harok s antiempatiou. sme vam kutik poslali neskoro a mozno ste ho nestihali obratom nam poslat s tretou seriou.
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 15. 12. 2003 - 10:02:35 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
mas pravdu skrecok. ale ked sa pozries lepsie na tie zoznamy, aj po ich vymeneni by neboli uplne v poriadku. su tam nejaki ludia, ktori na sustredku neboli a naopak, niektori chybaju. :)
skrecok - 15. 12. 2003 - 09:31:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
len tak mimochodom som si prezeral sustredenia a nasiel som vam tam chybicku...mate vymenenu zimnu alfu a betu 2002/2003, lebo ja som na bete nebol :))
skrecok - 13. 12. 2003 - 12:14:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ty koxo, fakt...tak potom sorry...
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 11. 12. 2003 - 20:58:43 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Hned to bude!
lenkatilka - 11. 12. 2003 - 18:33:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2skrecok:no ale tam mali 21 prvi, ale iba juniori ;o)
skrecok - 11. 12. 2003 - 14:48:46 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
hurra...ja budem este aj oceneny :)) a to som si trufal tak na dajake 20 miesto...
skrecok - 11. 12. 2003 - 14:44:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2lenka: ja nas lem obhajujem, nech si tu o nas daco nemyslia :))
inak aj tak - prve zapadniarske druzstvo ma iba 21...to aj my by sme boli pred nimi a to sme boli lepsi priemer...
katka <katarinaskrovinova~centrum~sk> - 11. 12. 2003 - 14:11:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
pre opravovatela prikladu 6: ako je mozne ze mam za tento priklad 0 bodov, neverim ze ho mam az tak zle.Dufam len ze to zase nie su nespravodlivo strhnute body za opisovanie
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 11. 12. 2003 - 10:31:43 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ruza!
mišo <valko~sturak~sk> - 10. 12. 2003 - 18:29:35 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no ja som pozeral a vysledky na www.strom.sk som nenasiel, za to si uz mozete pozriet tie nase :)
spolocne poradie tiez onedlho... aj fotky uz mame, ale nemozeme vam dat vsetko naraz, to by ste si potom nevazili, kolko toho pre vas robime :-)
2vito> suhlasim, ked nazbieras dost prachov, staci ich poslat na trojsten http://www.trojsten.sk/ setcia budeme stastni :)
lenkatilka - 10. 12. 2003 - 17:52:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2skrecok: nerozsiruj tu take klebety, lebo ono to neni tak celkom akoby sa zdalo, lebo mozno si neostal dokonca, kedze sa zistilo, ze im zle scitali body a vobec nemali 62 (dalo sa to vobec dosiahnut ???), takze tusim nasi prvi mali iba nejako 51 :o(((( ale nic to. zdravim vsetkych a uz sa veeeeeeelmo tesim na vas na sustredko
ifka <smajlifka~centrum~sk> - 10. 12. 2003 - 14:41:18 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 mito: naboj bol doooost dobry ale par vyhrad by sa urcite naslo...;)sak niekedy napisem mejlom:) este by ste ako veduci mohli trosku popracovat na dochvilnosti:)lebo sme zacali tak 20 minut neskoro!!!ale cert aj anjelik boli sqeli:)
aj tak bolo gjh najuspesnejsia skola ved sme boli druhy, trety a sesty.co viac mozes chciet??msk
skrecok - 10. 12. 2003 - 13:48:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
vychodniarske uz mozno su na www.strom.sk, nepozeral som. ale uz ked sa xcete porovnavat, tak najlepsie vychodniarske druzstvo malo asi 62 bodov. a zaporny pocet bodov mali dve druzstva (v jednom z nich bol moj byvaly spoluziak :))
Vito - 10. 12. 2003 - 11:34:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Navrhujem po zhliadnuti "hybe sa tento had?" zmenit otazku na "hybe sa tento server?" a nasledne Velku Vianocnu Zbierku na novy sturak.sk :) Ak kazdy riesitel a fanusik da tak 10sk tak je dostna delo ktore aj bude behat:)
laffoMB <laffo~zem~sk> - 09. 12. 2003 - 18:38:08 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no vsak ja som to nemyslel tak zle. to mikulasske divadlo bolo nahodou vcelku fajn. ani mna skrecok nepotesil... inac mne by stacili vysledky aj ako sme dopadli v ramci Ba, lebo sa to hlupo vysvetluje, ze "ako ste skoncili?", "neviem". necakam ziadne uspechy, lebo my sme to nejak nestihali. ale nerozumiem, preco to porovnanie trva tak dlho. v kazdom pripade napad spojit matboje bol uspesny.
Juro Z. <juraj255~post~sk> - 08. 12. 2003 - 18:17:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ani mna ta informacia z vychodu moc nepotesila. My sme boli v BA 10., co je na nematicku skolu celkom pekne... Rad by som ale vedel, ako to dopadlo celkovo. Kedy budu tie vysledky?
ada <tinajka~centrum~cz> - 08. 12. 2003 - 15:31:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
mne sa naboj velmi pacil, len skrecok si ma nepotesil, ze na vychode bolo viac bodov...zatial sme boli 11 v BA a s tym sme boli spokojni...
Pekelnik Ruza - 08. 12. 2003 - 13:57:14 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 laffo: Zial mas smolu...zmenit sa to neda. Lebo na organizaciu takejto sutaze potrebujes aj par ludi, ktory disponuju takymi hlasivkami, ze su schopny kedykolvek zakricat nieco na celu telocvicnu. A taky ludia vacsinou sepkat nevedia:)) A mimochodom, ten v tom bielom tricku je moj brat...
laffoMB <laffo~zem~sk> - 08. 12. 2003 - 13:30:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
matboj bol fajn, myslim ze ste to zvladli. priklady boli rozumnym kompromisom medzi bratislavskym a kosickym nabojom. jedine negativne bolo, ze ti dvaja organizatori (ten cert a ten v bielom tricku) strasne kricali. rozpravali sa s niekym, boli od neho pol metra ale strasne kricali. toto jedine by som zmenil.
skrecok - 08. 12. 2003 - 09:32:14 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
na vychode sme mali viac druzstiev a aj viac bodov (vase desiate a nase desiate miesto sa lisi asi o 10 bodov), ale nemali sme mikulaska...
mito <michal~kotrbcik~st~fmph~uniba~sk> - 08. 12. 2003 - 09:15:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ahojte, ako sa pacil Matboj?? Pripomienky, komentare a hlavne slova chvaly mozete pisat sem, pripadne poslat mailom, napr. mne. Poznamka: Torty postou neposielame, postove bomby a obalky s bielym praskom budu vratene odosielatelovi ;)

Laffo: Dockaj, aj to bude - tu na stranke
Rasto: Hmmmm, no mohlo to byt aj lepsie ;)
Hanka: A aj certa!
hanka:) - 07. 12. 2003 - 20:33:38 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
cafte!akurat som pozerala fotocky z matboja v ba...vy ste tam mali aj mikulasa!!!a na vychode nebol:(aspon kym my sme tam boli tak sa tam ani neukazal:(
laffoMB <laffo~zem~sk> - 06. 12. 2003 - 08:26:09 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahoj, skadial mozem stiahnut vysledky matboja ? museli sme sa totiz ponahlat. Alebo mi to niekto poslite na mail. dakujem.
rasto <rasto6sk~yahoo~co~uk> - 06. 12. 2003 - 00:55:12 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
som uz zvedavy na to, ako to dopadlo celkovo, lebo vobec neviem ako to prebiehalo na vychode, ale v kazdom pripade ma velmi tesi, ze vitazom zapadu sa stalo jednoznacne GJH
Grisa <grisa~zoznam~sk> - 05. 12. 2003 - 15:48:05 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
NO, tak zimny MATBOJ 2003 mame za sebou. Do oci bijuci je hodnotovy rozdiel urovne juniorov a seniorov. Kazdopadne dolezite je, ze GJH juniori vyhrali. Sice chudobnym poctom bodov, ale stacilo. Aspon to nebola zdrvujuca porazka :-). A torta bola skvela, a vlastne mame vsetky madaily. Nebolo dako malo Gamce? hmmmm, ..... GJH WON!!!
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 04. 12. 2003 - 00:39:29 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
skvele. som akurat rozmyslal, ze ci som sa ti uz ozval alebo nie ohladom tej statistiky :). som si nemohol spomenut...
Juro.Z. - 03. 12. 2003 - 15:05:37 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Peto, diki za tie nevesty a zenichov. Stacilo mi iba Tvoje vyjadrenie. Totiz uz asi mesiac sa mi nepodarilo ist na predchadzajuce prispevky debaty, lebo stranka natahovala hrozne pomaly. Az dneska sa stal zazrak a podarilo sa to. Inak, mne posta dosla a sach som poslal.
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 03. 12. 2003 - 14:16:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
decka, ak vam dosli vysledky po druhej serii az tento tyzden a nestihli ste preto poslat kutik s tretou seriou, nesmutte. poslite ho mailom na kutikkms@centrum.sk. mozete tak urobit az do 12.12.! takze smelo na net a za maily. :) najma sachovy tah nezabudnite poslat (situaciu si mozete pozriet aj na kms.sturak.sk/sach.php) a zaujimava je aj antiempatia.
Foto - 01. 12. 2003 - 16:08:29 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ak je dana priamka, zostrojit kolmicu len pomocou kruzitka a rovnej dosky vie skoro kazdy. Ale zostrojit kolmicu pripadne rovnobezku prechadzajucu danym bodom mimo priamky je uz kusok tazsie. Kto ste sa nad tym nezamyslali odporucam! A hlavne Petov vyrok "...lebo sa samo sebou berie, ze take veci ovladate..." bude aspon trochu realny...
Juro.Z. - 01. 12. 2003 - 15:39:48 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ja som uvazoval pravitko bez rysky a mierky, cize som si vydychol, lebo prave pred chvilou som bol na poste. Iste ale je, ze s pravitkom bez rysky a mierky sa pracuje tazsie ako s pravitkom s ryskou a mierkou. Inak, nie je pravitko, ako pravitko... Nabuduce treba byt pri zadavani prikladu kus detailnejsi, nemam pravdu? :))
mazo - 01. 12. 2003 - 13:26:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Vraj vsetko, co sa da zostrojit pravitkom a kruzidlom, sa da zostrojit iba kruzidlom (samozrejme az na tie rovne ciary samotne) => pravitko nepotrebujete.
Rasto: tu uz ma zmysel popisovat, ako robis rovnobezky :)
Skuste sa zamysliet...
lenkatilka - 01. 12. 2003 - 12:22:21 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2aNTI: no neviem, skus si pozriet niektore strasie casti debat, tam skor najdes taku nejaku extravaganciu, pripadne exhibicionizmus ;o)
rasto <rasto6sk~yahoo~co~uk> - 01. 12. 2003 - 08:40:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2peto: to si nemohol napisat skor :)
teraz uz mam napisane riesenie , kdemam podrobne popisane vyrabanie kolmic, rovnobezok , .....
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 30. 11. 2003 - 18:15:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2lentilka a ostatni: keby v zadani bolo iba "zostrojte" namiesto "zostrojte pomocou kruzitka a pravitka", uloha by to bola ta ista. sice sa tym mysli, ze mate iba rovnu dosku a kruzidlo (to, co pisal ruza), ale v rieseni samotnom sa nemusite zdrziavat napr. tym, ako narysujete kolmicu v danom bode (tj. ako by ste pouzili rysku), lebo sa samo sebou berie, ze take veci ovladate, ci nie? :).
co som chcel tymto povedat je, ze je uplne jedno, ci mate pravitko z ryskou alebo bez a vase riesenie moze vyzerat uplne rovnako.
Grisa <grisa~zoznam~sk> - 30. 11. 2003 - 04:16:15 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
to aNTI: myslis? :-)
aNTI - 30. 11. 2003 - 03:44:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
myslim ze toto je dost extravagantny cas prispievania.
lenkatilka - 28. 11. 2003 - 16:16:03 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ta ste mi teraz spravili skrt cez rozpocet riadne :o((
2misko: no diky, ale ja tu stejne len kvoli tebe chodim ;o)
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 28. 11. 2003 - 14:49:01 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
!!! PRAVITKO s prikladu 6 !!!

V matematike je zauzivane, ze sa pod pojmom "mozete pouzit len pravitko a kruzitko" mysli, ze mozete 2 body v rovine spojit priamkou a zostrojit kruznicu s polomerom, ktory je urceny 2 bodmi v rovine. Teda pravitko nema ani mierku ani rysku!!!
mišo <valko~sturak~sk> - 27. 11. 2003 - 21:36:15 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2lenkatilka, veeeeeeeelmiiiii dakujem, a ja ze uz na debate nie je nic zaujimave, ale si tu predsa TY :)
mazo <2mazak~pauli~fmph~uniba~sk> - 27. 11. 2003 - 21:04:38 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ano, vieme o tomto probleme :)
Rysku to pravitko nepotrebuje, skuste sa zamysliet.
Niekto kvalifikovany sem (alebo niekam inam) coskoro napise dalsie detaily... (dufam teda, ze dakto to spravi :)
lenkatilka - 27. 11. 2003 - 20:21:33 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ak sa mozem spytat. tak v zadaniach tretej serie v 6 priklade- to pravitko co mame akoze k dispozicii, tak to je take klasicke ako trojuholnik s ryskou a s nanazcenou jednotkovou dlzkou (ako napr. cm), alebo je to ako nejaka rovna dlha doska (ze neviem odmerat velkosti)???
Mito - 27. 11. 2003 - 18:53:09 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ruza>> Odvolavam a beriem s5 svoj predchadzajuci prispevok, len PROSIM NIC NEZACNI PISAT NA DEBATU!!! :))
Mito - 27. 11. 2003 - 18:35:37 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ruza, dufam, ze s Tebou pride aj Cervena Algebra :)
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 27. 11. 2003 - 15:48:35 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Aj mne je jasne kto vyhra:

VYHRA TEN NAJLEPSI!!!

A preco prave toto druzstvo? Lebo na BA-casti Matboja budem pritomny aj ja a ako uz vsetci viete, kam pridem ja, tam so mnou pride aj spravodlivost...
Martinka - 27. 11. 2003 - 10:37:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ano, ano, ano...nemozem, nez suhlasit so sebou:D
Elfinka - 27. 11. 2003 - 10:36:28 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
podla mna je jasne kto vyhra, lebo tentoraz sa chystam na matboj aj JA :o) teda... skor je jasne kto NEVYHRA, ale... :-D
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 27. 11. 2003 - 09:05:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no jasne skrecok, a potom by vychodniari prisli do BA a vyhrali by to, lebo tie priklady uz raz pocitali ;). priklady budu tie iste!
Esma <esminka~netscape~com> - 27. 11. 2003 - 09:01:47 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Taaaaaakyyy podvod, taaaaakaaaa nespravodlivost. Matikar na nasej skole zahlasil, ze kto chce ist na matboj, musi riesit kategoriu A z MO... A do piatku to zratat nestiham.... Mumak jeden...
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 27. 11. 2003 - 08:57:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
no jasne skrecok, a potom by vychodniari prisli do BA a vyhrali by to, lebo tie priklady uz raz pocitali ;). priklady budu tie iste!
skrecok - 27. 11. 2003 - 08:30:25 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
to teda bude sranda, ze sa spoja vysledky...si myslite, ze na vychode su sikovnejsi ludia ako v blave? ste to mali nechat radsej tak, ze vychod by mal vlastny stromovy presovsky matboj a v blave by bol co ja viem za dva mesiace...
lenkatilka - 26. 11. 2003 - 21:38:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
caute vsetci. no tak to by sme mali vsetci zagratulovat nasmu sqelemu sparvcovi kms stranky, co sa stale stara, aby bezala perfektne a bola aktualna a ktoreho mame vsetci velmi radi. takze VSETKO NAJLEPSIE K NARODENINAM NASMU SQELEMU MISKOVI VALKOVI K JEHO VCERAJSIM NARODKAM A VEEEEEEEELMI VEEEEEEELA STASTIA A ZDRAVIA A VSETKEHO POTREBNEHO... ==<==@
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 26. 11. 2003 - 09:27:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
teda to su vtipky... :) matboj ja samozrejme spravodliva cestna neskorumpovana fair play sutaz. a jednotlivi veduci sa len dobiedzame a vystatujeme, ze moj gympel bude naj/tvoj gypel prehra. :))
mišo <valko~sturak~sk> - 25. 11. 2003 - 21:42:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
aNTI ty si mi naivka, to si si hadam doteraz myslel, ze matboj je cesta sutaz? haha, chap, ze v matboji sa angazuju hlavne gjh-ludia a ti maju este zavazky z minulosti (k svojim triednym a tak, vies treba zmaturovat, atd...) no ale od takeho piateho-siesteho miesta je to poradie uz skoro spravodlive, na to si dam pozor :D
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 25. 11. 2003 - 20:22:03 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
sa uvidi... este moze zabodovat aj gymnazium varsavska zo ziliny. minule sa otukali a teraz prerazia.
aNTI - 25. 11. 2003 - 20:13:19 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
mito> to uz je vopred rozhodnute? no dakujem pekne.;-)
Mito - 25. 11. 2003 - 19:14:38 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
GVOZA samozrejme nevyhra, ako uz bolo spomenute, vyhra GJH. A verim, ze vychodu sa podari razantne prerazit.
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 25. 11. 2003 - 15:50:37 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
vyhra samozrejme GVOZA. teda, neratam do toho neoficialne poradie, v ktorom vyhra tim veducich KMS :))).
teda, aby som bol presny, tipujem, ze to tak bude.
slavka - 25. 11. 2003 - 15:02:18 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahoj, Bejka, aj ja ta zdravim, napis mi!
Kesy & ifka - 25. 11. 2003 - 11:44:14 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2Foto>to je pekne, ale taky tim asi nebude;)
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 25. 11. 2003 - 10:07:26 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
jeeej, caf :).
bea - 25. 11. 2003 - 07:29:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ahoj Petko
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 24. 11. 2003 - 23:11:44 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
30000 za nami! juuuch. zadania prvej letnej budu asi pred prazdninami tazko. iba ak na nete.
2tilka: foto len chcel povedat, ze poradie sa nebude zostavovat len z teamov, ktore pridu do BA, ale ze poradie bude spolocne - spoja sa vysledy z BA a z vychodu. :)
lenkatilka - 24. 11. 2003 - 20:24:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ta to foto tym si co chcel povedat ? ze akoze teamy na vychode su neni dobre ??? no ved uvidis ako vas vsetkych rozdrtime .... mas sa na co tesit ....(inac nebude to tym, ze na blavaky doteraz nechodil nikdy ani 5 krat mensi pocet teamov ako zo zapadu ???)
Jozo <jozocibicek~zoznam~sk> - 24. 11. 2003 - 19:30:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ahojte. mozno si niekto vsimol, ze akosi som 2. seriu nestihol a tym padam to tento polrok koncim, ale v 2. polroku so mate na co tesit:-))! moja otazka vsak- KEDY BUDU ZADANIA 1.LETNEJ SERIE? chcel by som totiz pocitat cez prazdniny ked mam aspon minutu casu.. momentalne som rad ked mam cas si dat dalsiu kavu takze je to dost bieda ale planujem s tym nieco spravit..
dakujem za reply. see u on matboj
aNTI - 24. 11. 2003 - 16:32:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a tusim ste prekrocili 30000
Foto - 24. 11. 2003 - 15:56:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Inak co myslite kto bude tento rok absolutnym vitazom MATBOJa? Ale bacha moze to byt aj tim z vychodu... Moj tip je (netradicne) Brno a za nim v tesnom zavese tim z GJH - ten v ktorom nebude ziaden IBik co by im to kazil:)
Foto <9potocny~st~fmph~uniba~sk> - 24. 11. 2003 - 15:47:54 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Aby som to skusil uzavriet. My vobec nerobime rozruch kvoli mixovanym timom. Ten rozruch tu robia ini. Z kazdej skoly sme pozvali tolko timov aby naozaj kazdy kto ma seriozny zaujem o matematiku sa mohol naboja zucastnit. Ako kluc sme si zvolili pocet riesitelov KMS a v kategorii BETA sme ich z GJH naratali presne 9 (z toho 3 druhaci). Z toho sa viac ako 2 seniorske timy poskladaju len velmi tazko. A absolutne nerozumieme preco by sa Ifka nemala dostat do jedneho z GJHackych timov. Teda aspon verime ze pri ich zostavovani sa beru do uvahy matematicke schopnosti a nie velkost tuzby uliat sa zo skoly. Inak uz nam prisla celkom slusna kopa prihlasok a vyzera ze tento rok bude velka konkurencia. Mate sa na co tesit.
ifka <smajlifka~centrum~sk> - 21. 11. 2003 - 14:35:48 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
anti> napriklad tych ludi ktori sa nedostanu doskolskych druzstiev kvoli nedostatku miesta. napr ja...:)
lenkatilka - 20. 11. 2003 - 22:06:09 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
preco vlastne robite tolky rozruch kvoli mix druzstvam ??? sak ako povedal misko, boli aj na kms naboji uz mix druzstva, teda aspon jedno take (moje;o) a ked vam ide iba o to, ze ludia tam chodia kvoli kamaratom, tak to neni pravda. to je len prijemne spestrenie naboja, ze su tam...
ada <tinajka~centrum~cz> - 20. 11. 2003 - 19:26:30 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ahojte...Tento naboj bude prvy, ktoreho sa zucastnim...Teste sa so mnou:-) Dufam, ze nachystate nieco pekne:-)
mišo <valko~sturak~sk> - 20. 11. 2003 - 19:01:59 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
myslim ze proti tomu, ze na prvociselnom naboji neboli mixovane druzstva by som daco mal, tusim sa to vola kontrapriklad :-)
Mito - 20. 11. 2003 - 17:45:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Nie Kesy, to som tym povedat nechcel. Regulerne boli samozrejme vsetky naboje ;))

Ale prave preto, ze je to sutaz oficialna, (a pozvanky sme posielali skolam) budu sutazit iba oficialne timy, t.j. reprezentujuce skolu.
peťo <9novotny~st~fmph~uniba~sk> - 20. 11. 2003 - 15:38:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
naboj KMS bol zatial len jeden - prvocislovy minuly rok. pokial viem, ziadne stredoskolske mixovane druzstvo tam nebolo.
samozrejme, vysokoskolske druzstva mozu byt hocake, lebo tie sa aj tak do oficialneho poradia nerataju. :)
kesy - 20. 11. 2003 - 15:00:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Mito>chces tym povedat ze predchadzajucre naboje KMS boli neoficialne a neregularne? pokial viem, tak na niektorych minulych naboje/matboje, ci ako sa to presne ma volat, to mozne bolo.
Mito <michal~kotrbcik~st~fmph~uniba~sk> - 20. 11. 2003 - 14:43:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2 Ivka: Nie a to najma z tychto dovodov:
a) MATBOJ je oficialna a regulerna sutaz s urcitymi pravidlami a preto aj druzstva musia byt oficialne.
b) Skola, ktora Vas uvolnuje, to robi preto, lebo ju reprezentujete a nie preto, ze sa idete dakam stretnut s kamaratmi.
nipi - 20. 11. 2003 - 00:36:51 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Gama je zoradena podla abecedy z istych historickych dovodov. Volakedy to bol 'Korespondencny seminar UV MO' a vysledky sa v nom uverejnovali v abecednom poradi. Aby sa zdoraznil pripravny a nie sutazny charakter seminara.

Z coho prameni zast voci KMS ?
Grisa <grisa~zoznam~sk> - 19. 11. 2003 - 21:27:03 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Nechcem sa uz do KMS velmi starat, ale preco je Gama usporiadana podla abecedneho poradia riesitelov a nie podla toho, kto ma najviac bodov?
Mito - 19. 11. 2003 - 19:38:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ta dobre, ked ich mas tolko, mohol by si zo dve venovat seminaru. A ja by som tiez chcel, aby vsetci vedeli, preco je v Kniznici KMS ( zoznam je na stranke ) tak malo knih. Aj ked nespomeniem tych 7 SMM-ciek, tak mas na rovasi Winning Solutions a peknych par dalsich kuskov. Ale ja ti to nevytykam, to len tak spominam ;))
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 19. 11. 2003 - 19:28:33 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pravdu mas, konecne aspon raz s tebou mozem suhlasit...dnesna mladez uz vobec nevie ocenit, co je dobre!!! OK, zvysok vymeny dohodneme cez maili, ale nemusis sa bat, nik ti tu Cervenu Algebru nevyfukne. Totiz mam doma taku sukromnu zbierku (isto najvacsiu na svete) Cervenych Algebier (ma 6 kusov). A kasli na tie SMM, ja som len chcel, aby vsetci vedeli, kde sa stratili SMM cislo 6, 14, 44.
Mito - 19. 11. 2003 - 19:07:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ech, nevedia ludia, o co prichadzaju, ked tak nerozvazne vyberaju knihy na sustredkach. Nevedia, co je dobre a co spasi ich dusu od vseliakych pekelnych zverstiev ako informatika a tak. Kde su tie stare dobre casy, ked riesitelia este vedeli, co je dobre a aj to vedeli ocenit.
A ty sam dobre vies, ze od Teba tu CERVENU ALGEBRU chcem iba preto, aby som si ju ja sam mohol pozicat, schovat doma, zatajovat a uz nikdy nikomu nedal! S nou sa totiz v zivote nestratim, niekam to dotiahnem - to nie ako s tymi bezcennymi Medzinarodnymi Olympiadami, ktore ocohtne za Algebru ponukam spolu z uz spomenutym Larsonom. Ved mi napis radsej mail, nech sa nejako dohodneme - tu nas vsetci pocuju a niekto by mi ju mohol vyfuknut.

Ps. A tie SMM, co mam pod kobercom, ti just nedam!
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 19. 11. 2003 - 18:57:38 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ja som hlupy nebol...hlupy boli ti 6 predo mnou, ze si zobrali ine knizky a nie Cervenu Algebru:))) Ved sam si nakoniec priznal, ze Cervena Algebra je kniha knih a ziadny Larson sa jej nevyrovna!!! Ale kedze som clovek, ktory viem pomoct v nudzi (teda Dobrak, od slova dobra dusa a nie Barbar, Lupic a Vrah, od slov, ktore ani vyslovit nemozem:))), tak som ochotny sa dohodnut. Aj napriek tomu, ze na svete zostalo uz len par vytlackov Cervenej Algebry, vymenim tu svoju za toho Larsona a staci mi, ak mi k tomu pridas tie 3 SMM co mas doma pod telkou. A netvar sa, ze tam ziedne nie su...sam si mi tvrdil, ze si ich radsej podlozil az pod koberec, aby to nebolo az take napadne:)))
Mito - 19. 11. 2003 - 18:36:08 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
To, ze si bol taky hlupy a alegebru si si zobral dobrovolne samozrejme verim, ale to ta neopravnuje nechat si Larsona! Len ho pekne vrat, ako mi ostatny k tomu prideme, ze sa budes spravat ako dajaky Barbar, Lupic a Vrah? Samozrejme, keby si bol ochotny nam za Larsona dat algebru, mohli by sme daco prihodit - skus povedat co.
Ps. Vsetci samozrejme vedia, ze ja pod stolikom ziadne SMM nemam ;)
Ruza <0potocny~st~fmph~uniba~sk> - 19. 11. 2003 - 18:20:13 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Jasne, ze mi vsetci veria:))) Ale tebe Mito, tebe uz nik neveri...ved ty furt taras nezmysli...ved vsetci dobre vedia, ze ta Cervena Algebra je moja. Podstivo som ju vyhral za 7. miesto v zimnej casti BKMS rocnika 1998/1999 (mozete sa o tom presvedcit v archive BKMS na tejto stranke). A mas pravdu, ze by som chcel aj Larsona. Ale urcite by som sa koli Larsonovi nevzdal Cervenej Algebry...ved aj male dieta vie, ktora knizka je cennejsia!!! Ale ty sa priznaj...co tie 3 kusy SMM, ktorymi si doma v obyvacke podlozil stolik s televizorom? Tie isto nie su z KMS, kedze je na nich listocek kniznice BKMS, ze?
Mito - 19. 11. 2003 - 17:58:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ale vlastne dobre ze si s tym zacal, Ruza.
A co ta Cervena Algebra, co nehces stale vratit?
Ja viem, ze sa ti paci, ale uvedom si, ze aj iny chcu studovat. A to aby ste aj vy vedeli: Ruza chce vymenit Cervenu Algebru za Larsona a stale nas vsetkych presviedca, ze KMS-ku sa to oplati! No povedzte, verili by ste mu?
Mito - 19. 11. 2003 - 17:55:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ruza, ale ja som sa iny mail pytal ?!

 

úvod | zadania | poradie | vzoráky | debata | sústredenia | výlety