debata:cow
 korešpondenčný matematický seminár  
kontakt.php

 


meno:
e-mail:
V ktorom roku vzniklo súčasné KMS?
predchádzajúcich 100
Kubo z Čadce <tuvix~post~sk> - 24. 05. 2002 - 12:55:53 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Nazdar, nezabudnite mi poslať zadania na buduci rok a zdravim vas vsetkych co si namna pamätate
Kuba <tuvix~post~sk> - 24. 05. 2002 - 12:54:36 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
...
peto - 24. 05. 2002 - 11:44:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tipovacia sutaz FIFA WC2002 sa pekne rozbehla, uz ste sa zapojili siedmi. plus sest z nasej rodiny... to bude celkom slusna databaza, som zvedavy, ako to dopadne. a cakam dalsich prihlasenych :)
peto - 24. 05. 2002 - 11:32:46 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ludik, ale k tej fotke deba... musis uznat, ze je to fotene v dobrej vode! takze ze by predsa sustredko? :)
ty - 24. 05. 2002 - 10:25:45 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
hej, nemame vas radi :)... pravda je tak, ze system sa zasekava na nejakom mene
je to sl. Lenka Prokopova, to ona za to moze :)
chybu napravime asap
ja - 24. 05. 2002 - 07:52:34 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
...dokonca všade, nielen vo výsledkovej listine, ignorujete ľudí s priezviskami od R po Z. Čo sme Vám urobili?
ja - 24. 05. 2002 - 07:48:44 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
...Stále ste si nevšimli, že vo výsledkovej listine chýbajú ľudia?
ako mám tomu rozumieť?
Yfo <pilis~sturak~sk> - 23. 05. 2002 - 23:34:20 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
buggo, tak potom sa ozvi...inak som ti volal a bol si odstaveny
ja som bol na tej titulkovej verzii, ale teraz ked uz viem o com to je, by som siel tiez aj na tu digitalnu (snad to nebude stat tych 200,- Sk este).

Inak snad sa mi uz podari uploadnut ten hokej, takze niekedy zajtra rano mozete stahovat z www.realtime.sk/~mutant/ms2002semifinal (a snad aj final tam znova zavesim niekedy...).
buggo - 23. 05. 2002 - 21:11:39 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
SW: ze inak v auparku maju 3 predstavenia take, ze bez titulkov a v niakej namakanej digitalnej kvalite, tak som zvedavy ze co to sce byt a buduci tyzden sa na to chystam :)) ... a teraz vzhuru na splav! (a skusky:)
zuzka B. - 23. 05. 2002 - 20:40:56 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Tie fotky su fajne, ale mohlo by ich byt trooosku viac...
Zuzka alias Brandy - 23. 05. 2002 - 14:08:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
To kto napisal ku fotkam toho Chuana? My s Whisky sme chceli predsa Alfa Romea!!!!!!!
Yfo <pilis~sturak~sk> - 23. 05. 2002 - 13:45:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Finale tam uz bolo asi tyzden...uz som ho zvesil, ale mozem ho tam znova dat...
Len vies, jeden zapas je 1,5 GB ... takze to tam moc dlho nemozem skladovat
cimo <cimo~cage~rug~ac~be> - 23. 05. 2002 - 13:23:06 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ludik, pozri do Prazskej diskusie, uz som to napravil :-)

Ivo, si makac, vdaka tebe mohlo slovenske osadenstvo Gentu aspon zo zaznamu vidiet nas triumf :-) Dik.
Ludik - 23. 05. 2002 - 11:51:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Joooj ze Cima, no sorac Cimo proste preklep!:-))
Ludik - 23. 05. 2002 - 11:51:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Noo a finale? Lebo Cima sharuje len prvu tretinu no a neviem, ci si ju mam pozriet 3x aby som mal cely zapas,ale bral by som radsej aj 2. a 3. tretinu
ja - 23. 05. 2002 - 06:51:14 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
...nechyba nahodou niekolko ludi vo vysledkovke?
Yfo <pilis~sturak~sk> - 23. 05. 2002 - 01:37:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Cimo: Semifinale sa uploaduje...je tam uz prva tretina. Linka je www.realtime.sk/~mutant/ms2002semifinal.
Enjoy.

P.S.: Stvrtfinale nemam, a asi tazko zozeniem. Ale skusit mozem (no minimalne mam odtial goly).
Yfo <pilis~sturak~sk> - 23. 05. 2002 - 01:34:48 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Aj ja som bol prave na StarWarsoch...bolo to kuul. Sme si hned na intraku pozreli aj Epizodu I ;)
cimo <cimo~cage~rug~ac~be> - 22. 05. 2002 - 23:05:34 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Apropos, Ivo, nemas aj nase semifinale alebo stvrtfinale? Ze by si to znova zavesil tam, kde bolo aj finale...
Eno - 22. 05. 2002 - 22:10:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Buggo: Yoda je totalny makac!!! Teraz je v kine Vojtek, som zvedavy co povie. Inak, hudba bola opat namakana. Pre znalych: ked Anakin isiel vymlatit tych supakov, co mu uniesli mamu, znelo Duel of Fates a ked sa potom vyplakaval u Padme, tak bola Darth Vader Theme. Obcas zaznela aj Emperor Theme. A skvela bola aj ta nova hudba (napr. na zaverecnych titulkoch). Pojdem na to urcite este raz...
Buggo:) - 22. 05. 2002 - 21:36:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Stano: Blahozelaaaam :) ... hehe ... vsak to bola fraska... :)

Eno: ze Yoda nieje hrac, joda je ... :)
Ludik - 22. 05. 2002 - 19:23:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Heeeej aj vy ste nasli ten BUG naseho webmastera? AKoze ja neviem mam pocit, ze letne sustredko este nebolo a teda este na nom ani Debik neopravoval priklad dole hlavou, ale tak budis, stane sa!;-)))) Ale som sa zabavil! BTW: Debik ten Santa je dost dobry, mi xvilu trvalo kym som zistil,z e si to ty!;-)))
Eno - 22. 05. 2002 - 17:52:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Prave som bol na starwarsoch - je to namakane. Yoda je uplne skvely!!! Padme (N.Portman) je tiez skvela, ale na Yodu nema...
michal <valko~sturak~sk> - 22. 05. 2002 - 15:02:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
a videli ste už fotky? Toľko chcené fotky? Sú tu a tu!
Slavka - 22. 05. 2002 - 14:23:17 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Stano: aj ja ti gratulujem! uzi si najdlhsie prazdniny,ake si kedy mal a budes mat!
Ludik - 22. 05. 2002 - 09:52:16 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Nooo hej, som vam xcel pisat na Stromacku stranku, ze OKtave drzim palce, ael mi to neislo, tak som skusil ZRPS, tam mi nedovolilo zapisat prispevok, tak som to nechal tak,ale teda GRATULUJEM a uzi si tu pohodu a veget co ta az do septembra caka, je tu super!:-))))))
Eno - 22. 05. 2002 - 09:08:50 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Stano: gratulujem... Ake to bolo? Ze trapne... :-)
Stano co sa tesi na sustredeni <sorbo~centrum~sk> - 21. 05. 2002 - 22:51:21 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
A SOM ZMATUROVAL... IDU PRAZDNINY...
peto - 21. 05. 2002 - 11:34:33 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
tipovacka FIFA wc2002 bezi... zatial sa zapojili tusim piati. musim zrobit dajaky soft, ktory to bude vyhodnocovat u nas na a1119 :), TeXovske vystupy, obrazky, poradia a tak.
Buggo - 20. 05. 2002 - 20:33:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Yfo: Viem, ze by to mali davat o 19:00 bez dabbingu ... viac si nepamatam.

Eno: tak si to uzi :)
Eno - 20. 05. 2002 - 15:39:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Bugo: JK II som nehral... A na tie SW idem az v stredu. My sme tu v Prahe tak zaostali :)
Yfo <pilis~sturak~sk> - 20. 05. 2002 - 02:09:50 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pocuj Buggo, mozes nejak zistit, kedy to v Auparku premietaju?
Nejak to nemaju na stranke...
peto - 19. 05. 2002 - 14:51:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
peto <skms~host~sk> - 19. 05. 2002 - 14:32:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
...ups, enter navyse...
poslite mi mail na skms@host.sk (alebo 9novotny@..., to je to iste) so vsetkymi zapasmi, ku kazdemu zapasu napiste svoj tip: 1 - vyhra prve druzstvo, 2 - vyhra druhe druzstvo, 0 - remiza. tipy sa prijimaju len do 30. maja na celu zakladnu cast dopredu (prvy zapas je 31.5.). skore zapasov sa netipuje, lebo to je nahoda. budem sem pripadne pisat priebezne vysledky a potom natipujeme aj pavuka. zapojte sa! aspon budete ten futbal sledovat so zaujmom a nebude vam jedno, ako to dopadne (ked uz tam nasi nie su).
(tych skupin je dokonca az 8, takze sa tipuje zatial 48 zapasov)
potom pre vitaza mozeme vypisat nejaku cenu, uvidime, kolki sa zapojime.

> A:
>
> Francuzsko - Senegal
> Uruguaj - Dansko
> Francuzsko - Uruguaj
> Dansko - Senegal
> Dansko - Francuzsko
> Senegal - Uruguaj
>
> B:
> Paraguaj - Juzna Afrika
> Spanielsko - Slovinsko
> Spanielsko - Paraguaj
> Juzna Afrika - Slovinsko
> Juzna Afrika - Spanielsko
> Slovinsko - Paraguaj
>
> C:
> Brazilia - Turecko
> Cina - Kostarika
> Brazilia - Cina
> Kostarika - Turecko
> Kostarika - Brazilia
> Turecko - Cina
>
> D:
> Korea - Polsko
> USA - Portugalsko
> Korea - USA
> Portugalsko - Polsko
> Portugalsko - Korea
> Polsko - USA
>
> E:
> Irsko - Kamerun
> Nemecko - Saudska Arabia
> Nemecko - Irsko
> Kamerun - Saudska Arabia
> Kamerun - Nemecko
> Saudska Arabia - Irsko
>
> F:
> Anglicko - Svedsko
> Argentina - Nigeria
> Svedsko - Nigeria
> Argentina - Anglicko
> Svedsko - Argentina
> Nigeria - Anglicko
>
> G:
> Chorvatsko - Mexiko
> Taliansko - Ekvador
> Taliansko - Chorvatsko
> Mexiko - Ekvador
> Mexiko - Taliansko
> Ekvador - Chorvatsko
>
> H:
> Japonsko - Belgicko
> Rusko - Tunisko
> Japonsko - Rusko
> Tunisko - Belgicko
> Tunisko - Japonsko
> Belgicko - Rusko
>
peto <skms~> - 19. 05. 2002 - 14:21:52 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ludia! zabudnite na hokej od 31.5. su tu majstrovstva sveta 2002 vo futbale!!! u nas doma pravidelne tipujeme medzi sebou vysledky. co tak spravit nejaku tipovaciu sutaz aj tu? som ochotny si to zobrat, takze tu je zatial program zakladnej casti (6 skupin po 4 druzstva). kto sa chcete zapojit, poslite mi mail
Buggo - 18. 05. 2002 - 22:50:08 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Yfo: Ja som bol tiez v poluse, ale vieem ze v auparku maju byt take ceny ... A ze inak JK II mi lezi na stole asi druhy tytzden, ale stale som si nanho nenasiel cas :( .. ale sa uz velmi tesim :)
Yfo <pilis~sturak~sk> - 18. 05. 2002 - 18:54:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Buggo, kuul,a ja chodim do vychcaneho polusu. Tie spiny uz uctuju 150SK. Dufam ze to Auparku vydrzi. Inak ake je tam kino (resp. kinosaly)?

Eno, videl si trailer? BTW, hral si gamesku Jedi Knight II? Vyzera to kuul, casom sa prepracujes na Jedi-ho a bojujes svetelnym mecom a silou. Napr. chytis cloveka (silou) a hodis ho o stenu, alebo do priepasti ;).
buggo - 18. 05. 2002 - 17:10:44 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
... suhlasim s tebou, .. ale co narobim... :)
Bugg:o) - 18. 05. 2002 - 17:10:09 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
MatoV: Imidz je na nic, nasleduj ynstinkt, pocuvaj smead :)
MatoV - 18. 05. 2002 - 15:21:29 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pocuj Buggo, ty mas nejake problemy s tymi ypsilonami:))
Buggo - 18. 05. 2002 - 11:39:03 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
A este sa tasm viac hovori o sile a je tam vyraznejsi boj dobra so zlom a yoda ukaze aky je makac a aka je mocna svelta strana sily... :-)
Buggo - 18. 05. 2002 - 11:27:33 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Eno: nooo .. skvele. Teda aspon podla mna. Viac tam boli vztahy medzi ludmi - Obywan a anakin, anakin a amidala, anakin a jeho matka ... A malo to ovela viac deju ... ale uplne najlepsie bolo, ked tam YODA bojoval. Normalne so svetelnym mecom :)) ... Yoda je neuveritelny makac :)) ... a tiez sa tam ukazali aj niektory dalsi jediovia - hlavne Windoo (Samuel Jackson) .... a uplna sranda je to, ze tam hra chlapik co hral v panovy prstenov sarumana ... A je tam uz vyraznejsie vidiet, ze ako vlastne vzniklo imperium ... (a vyzera to tak, ze to je dobre premyslene:o)
A na zaver, na konci celeho filmu hra Imperial marsh a horda storm trooperov nastupuje do star destroyerov ktore odlietaju ...

ze ak ta nieco konkretne zaujima, tak sa pytaj :))) ...

... a autory sa nechali trosku uniest modernymy trendami v kinematografii a zopar scen s amidalou tak trochu "zeroticneli" ... teda nie niak priamo... sak si pozri a zhodnot:)
Eno - 18. 05. 2002 - 01:13:54 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Buggo: tak to ti zavidim... Ja pojdem asi az v stredu... Mozeme sa na chvilku prestat bavit o hokeji a zacat o Star Warsoch - Buggo: napis nieco viac ake to bolo (ale nie obsah!!!)
buggo - 17. 05. 2002 - 14:17:28 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2peto: nikto nieje dokonali ;)))
Bugg:o) - 17. 05. 2002 - 14:16:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
yfo:ze chcem ist na to este raz, takze sa rad ku komukolvek pridam :) .. a v auparku je teraz vsetko za 99,- sK tento tyzden...
peto - 17. 05. 2002 - 12:43:04 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
cha cha, buggo, ze viacerY... :)))
Yfo <pilis~sturak~sk> - 17. 05. 2002 - 01:57:58 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Buggo, ty xicht, to si nevedel povedat? ;)
No nic, pojdem snad buduci tyzden...dufam ze je to aspon take dobre ako trailery nan...
Yfo <pilis~sturak~sk> - 17. 05. 2002 - 01:12:44 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pavel: Je umelec (hudobnik, maliar, tanecnik, ...) podla teba produktivny?
Bugg:o) - 17. 05. 2002 - 00:37:49 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Ocujte, nebolo toho hokeja uz dost? :) ... ja som fanusik a tak vobec, ale mozme sa bavit aj o inych veciach .. a viacery :) ... ze prip. moze misko urobyt spec. hokejovu diskusiu :))


A som bol dnes na STAR WARS; Episode ][ a bolo to uplne naj sam supis kul in fasa dopohody :)))) ... neporovnatelne lepsie ako prva epizoda a porovnatelne s povodnou trilogiou :))
Pavel - 16. 05. 2002 - 18:31:43 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Yfo, pouzil si slovo "najproduktivnejsich", a to je velmi dolezite. Kto produkuje, ten ma peniaze zasluzene. Ale sportovci neprodukuju nic.
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 18:23:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
No ano, bolo by dobre spravit page-ovanie. T.j. na zaciatok sa nacita povedzme prvych 20 sprav, a budu tam butony "dalej" a "spat".... nieco ako v google. Nemal by to byt problem.
peto - 16. 05. 2002 - 18:20:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
ta nastenka je uz dost dlha... dlho ju cita. si inak vsimnite druhy odkaz (uplne dole). ... furt o hokeji.
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 18:14:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Vidis , kuul, asi bolo to cinzano trochu lepsie, ako s tymi ozranmi na namesti, ale potom v Sole s kamaratmi to uz bolo o inom.

Inak ta opekacka je dneska dufam.... ;)) O osmej pred manzelakmi?
peto - 16. 05. 2002 - 17:52:31 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
nie nie, ziadne "pokecat si osobne"! je to super, citat si to!
symbioza... simbioza... sindyoza!!!
... aha, a este... finale pozerala aj mama. aj ked prvu tretinu len pocuvala v radiu, sa jej to pacilo viac jak v telke :), lepsi komentar.
po konci finale sme (ja so strykom z brna, ktory u nas bol) dopili na oslavu cinzano z domaceho baru. si inak pripijame len na vianoce a na novy rok :).
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 17:40:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Oprava (pre tych, co to spozorovali): simbioza som chcel napisat ako symbioza... ;((
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 17:37:42 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Peto: A tvoja mama pozera hokej? ;))
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 17:34:22 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Palo:Nepochopil si. Ked som hovoril o vyhodach, nevravel som o tom, kto viac zarobi, ale kto ma ake schopnosti. Ked som hovoril ze VS nie je velkou vyhodou, nevravel som ze teraz nema nikto ist na VS. VS je vyhodou, ale nie takou, aby bol clovek spokojny s tym, ze ju ma a koniec. VS skratka nestaci, ked chce clovek nieco dosiahnut. Bola to reakcia na tvoj argument, ze ked nema hokejista skolu, nema ducha (co si porovnaval s minulostou). Okrem toho, skolstvo na SVK dost upada, pretoze ucitelia nie su primerane ohodnoteni. Ale to je na dlhy thread.

Co sa tyka tych penazi, nepoznam cloveka, ktory je mudry, inteligentny, schopny, uspesny, plny idealov a zaroven zaraba nieco okolo priemerneho platu. Taki ludia su prilis ziadani nato, aby si ich nik nevsimol. A ja nemam dovod napriklad zavrhovat MataG, alebo uz len doc. Olejara len preto, ze vela zarabaju. Ja podla toho ludi neposudzujem.

Nezaujima ma, kto zije s kym v simbioze, ako som uz pisal, ja si na hokeji vsimam hlavne krasne momenty (napr. Milov gol Svedom) a nie to, kde je aky hnoj (co si viac vsimas ty). Tak mi teraz povedz, kto koho vodi za nos.

Bill Gates zacinal od nuly, bol pocitacovym geniom svojich cias, zalozil spolocnost Microsoft, ktora sa stala svetovym monopolom nielen v tvorbe softvaru. Bill sa tak stal najbohatsim clovekom na svete. Vdaka nemu a jeho ludom si teraz mozes citat tuto diskusiu. Microsoft je dokonca spoluautor niektorych web standardov (napr. DOM - vdaka ktoremu napr. behaju po uvodnej stranke hviezdicky)...o prinose Microsoftu svetu by som ti vedel rozpravat dlho - aj o jeho netaktnej politike (aby si si nemyslel, ze som slepy). Ti co na Gatesa nadavaju maju na to 3 dovody: 1.Zavidia a zaroven o nom nic nevedia 2. Su to zaryti linuxaci a nadavaju nanho aj ked najdu bug v nejakom produkte Officu, ktory MS ani nerobil (iba kupil) 3. Precitaju si v novinach spravu, ze MS sa opat sudi s konkurencnymi spolocnostami a usudia, ze Bill je nieco zle.

Ak dosiahnes to, co dosiahol on, mozes nanho kludne kydat hnoj aj ty...


P.S.: Pocuj Palo, mam napad. Co tak si pokecat o tom osobne a nefloodovat nevinnu diskusiu k seminaru? ;))
peto - 16. 05. 2002 - 17:23:49 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
jeeeej, ahoj jano! :))) to je super. este treba aj mame povedat, nech sem nieco napise ;)))
pre vsetkych skvela sprava. na 90% mame peniaze na letne sustredko, dnes som tam volal, este nemaju prejdene vsetky projekty, ale nas uz maju prejdeny a peniaze vraj dostaneme. takze sa zacnite tesit na letne sustredko. skvela vzdelavacia nadacia jana husa!
Yfo <pi> - 16. 05. 2002 - 17:05:25 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
...
jano (ten brat PaP a syn P <geognovo~savba~sk> - 16. 05. 2002 - 13:26:19 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Re: hokej ... aby som nezostal jediny z rodiny ... :o) ... ja som hokej sledoval, aj som si zakrical od radosti pri goloch ... ale zase to davove skandovanie - to pre mna nie je ... asi podobny postoj ako Peto ... a inac, ked sa zaujimate o hokej aspon z novin, tak niektori hokejisti nie su az taki neznami ... preto napr. z Peta Bondru som mal velku radost, lebo ho "poznam" uz roky a vzdy som mu fandil ... a ked si precitate dnes clanok v SME o prijati hokejistov u politikov - tak som mal pocit, ze by kludne cely parlament strcili do vrecka - v tej Amerike neziskavaju len dolare, ale aj skusenosti, ine myslenie ... a ci si to prizname alebo nie, ludia jednoducho potrebuju vzory - a toto su dobre vzory - taky Miro Satan napr. vobec nepije ... ale o ine ide ... proste taky jednoduchy vzor, ze ked sa nedari, netreba sa vzdavat, treba bojovat dalej ... a tato krajina poterbuje vidiet, ze sa da zobrat zodpovednost do vlastnych ruk ... takze tak
Palo - 16. 05. 2002 - 12:00:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Re: Ifo(vysoka skola)> Ak niekomu v zivote ide len o to mat co najviac penazi, tak naozaj nepotrebuje vysoku skolu. Myslel som si, ze ludia zo seminara maju trochu vyssie idealy. Profesionalny sport ma na mile daleko od starogreckeho posolstva. V prvom rade v nom ide o velke peniaze a takychto ludi ja nemienim obdivovat. Media ziju v symbioze so sportom, lebo z neho robia supervyznamnu udalost. A ludia sa nechaju vodit za nos a davaju im na to peniaze...
P.S.: Rozumiem tomu dobre, ze oslavujes Billa Gatesa?
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 11:42:11 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
OK, takze najmudrejsi a najskusenejsi ludia co pracuju v najproduktivnejsich oblastiach zarabaju najmenej. NECH ZIJU TETY UPRATOVACKY!

Chudak Bill Gates, keby vedel kolko je na nom hnoja... (BTW vyhlasovany za pocitacoveho genia minuleho storocia).

Presne o tom to je. Niekto to vidi ako peknu hudbu, niekto ako ramus. Niekto to vidi ako hnoj, niekto ako pekny hokej.
Pavel - 16. 05. 2002 - 08:14:50 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Tam, kde lietaju obrovske peniaze, je vyskyt hnoja zakonity. My ho vidime len malu cast.
Yfo: vzrusovat sa ramusom kapely je este vacsia blbost ako vzrusovat sa hokejom. Pekna hudba ramus nepotrebuje.
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 01:41:24 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
P.S.: To s vysokou skolou som myslel v niektorych sferach. Samozrejme ked chce niekto robit vyskum, alebo chce byt lekarom alebo kozmonautom a pod., vysoku skolu potrebuje...
Yfo <pilis~sturak~sk> - 16. 05. 2002 - 01:33:01 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2Palo:Hehe, sportove stastie ;)). Mno, ked myslis. Ak povazujes sport (a "sportove stastie") za malichernost tak asi nevies, ze Jagr zaraba (za svoje "sportove stastie") 80 milionov dolarov. Dalsia vec - to, ze Cesko-Slovenske vztahy zavisia od hokeja tvrdis ty. Ja tvrdim, ze hokejom sa nase vztahy prehlbili...co je pozitivum. A mozu ich prehlbit dalsie veci (napr. ked nevyhra volby Meciar ;)). A to je viac vesele ako smutne. Co sa tyka Cana, dojdi niekedy na nasu izbu a zmenis nazor ;). Vlastne ani nemusis, spravili sme program, vola sa Cano. Ak sa chces s Canom porozpravat, staci zadavat vety do vstupneho Edit boxu...a Cano ti odpoveda ;).
Palo, to ze niektori nemaju marturitu neznamena, ze namaju ducha. Podla mojich skusenosti vysoka skola nie je v zivote velkou vyhodou. Dalsia vec je, ze ak chce byt niekto v sucasnosti vrcholovy sportovec, musi zabudnut na vysoku skolu - vid Martina Moravcova...ta si ju dorobila az dodatocne aj to len dialkovo tusim. O filozofii som uz hovoril a myslim ze sport v sucasnosti splna svoj ucel.

Nerobim z teba nepriatela sportu, ty vravis o "malichetnosti ako je sportove stastie", ze sa netesis z uspechu hokejistov a pod. To mi moc sportove nepripada. Tu vyzvu vo frisbee beriem....a nasledne ta vyzyvam na stolny futbal (alebo kludne aj klasicky)... ;)))
KMS - 15. 05. 2002 - 23:09:55 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Nech zije KMS!!!!!
kua - 15. 05. 2002 - 23:08:41 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
kua vojtek a ty si tiez pravy odbornik...
kua - 15. 05. 2002 - 23:04:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
kua ludik ty si hovoris realista ale nasi hokejisti ti dokazali, ze niesi, a dali za pravdu mne co tvrdim, ze si pesimista. A ak ti to nahodou nedoslo, tak som debik.
Buggo:o) - 15. 05. 2002 - 22:01:22 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2Palo & Pavel: Sa na to pozerate priliz pesimistiko-materialisticko-realisticky. Vsetko o com to je je dobry pocit z toho, ze sa nasim hokejistom skvelo darilo a ze vyhrali majstrovstva sveta a ze su najlepsi. Potesi, ze na velkej udalosti ako majstorvstva sveta v hokeji nepochybne je, hrali na konci nasu narodnu hymnu. Vo mne sukromne to vyvolava dobry pocit ... ved sme slovaci :) ... toto podla mna nieje ziaden nacionalizmus, ale obycajne vlastenectvo. A aj to je dovod preco mam z toho radost. Je jednoduchi pekne tesit sa z uspechov svojich bliznych a je skvele ked je to taky velky uspech... a ty hokejisti tam reprezentovali Slovensko, nas stat a nepriamo nas vsetkych. Preto sa volaju aj reprezentanti. Som rad, ze nasa mala krajinka ma takych dobrych hokejistov tak isto ako som rad, ze ma vela kvalitnych a inteligentnych ludi, ktory vyhravaju IOI... A tesim sa z toho aky pekny hokej hrame :))

... z ineho pohladu, pravda je hold taka, ze narod potrebuje chlieb a hry... tak hry teraz dostal a je spokojny
buggo:0) - 15. 05. 2002 - 21:51:49 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
...mi doslo 52 majlov ... svet sa zblaznil :)
Palo - 15. 05. 2002 - 21:20:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Re: cesko-slovenska vzajomnost> Keby bolo finale Cesko-Slovensko, sli by na adresu Cechov podobne nadavky, ake sa teraz usli Rusom. Vy ste spokojni s tym, ze dobre priatelske medzinarodne vztahy zavisia od takych malichernosti, ako je sportove stastie? Budete mat Cechov radi len preto, ze sa teraz tesili z "nasho" vitazstva? Smutne...
Re: Yfo(14.5. 02:37)> Dakujem za info. Odteraz budem mat o Canovi vyssiu mienku... ;-)
Re: staroveke olympijske hry> Za starych casov mal sport trochu inu filozofiu. Hlasala sa harmonia tela a ducha. Sam si napisal, ze niektori hokejisti nemaju ani maturitu. Tela sa pestuju dalej, ale na ducha sa akosi zabuda. Vtedy prerusovali vojny kvoli olympiadam, v dnesnej dobe je to skor naopak (prva a druha svetova). Vsak zo mna nerob nepriatela sportu. Kludne si to mozme rozdat vo frisby :-) Ja mam sporty rad, ale len aktivne.
miso <valko~sturak~sk> - 15. 05. 2002 - 19:16:05 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
peter rulz !! teraz zasa ja: peter, kto si? :)
peter - 15. 05. 2002 - 16:29:18 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pele ked isiel hrat exhibicny zapas niekde do afriky, tak zastavil obciansku vojnu. To musel byt ale riadny hnoj...
MatoV - 15. 05. 2002 - 15:10:38 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
To fakt? som nevedel, ze toto tu cita aj niekto iny:)))
Yfo <pilis~sturak~sk> - 15. 05. 2002 - 14:53:13 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Keby som si precital reakcie skor, napisal by som zhruba to co cimo.

Predsa len par poznamok: nie len v matematike, ale vsade vo svete su svinstva - korupcia sudcov, monopolna politika majkrosoftu, neobjektivne hodnotenie poroty (napr. krasokorculovanie)... Ide vsak o to, ktore veci si clovek na tom vsima. J.W.Goethe povedal: "Krasa je vsade, len ju treba vediet hladat". A preto si na hokeji vsimam nadherne momenty, o ktorych som uz pisal. Samozrejme niekto si na tom moze vsimat tvrde zakroky za chrbtom rozhodcu, neregularne posuvanie branky brankarom v tazkych situaciach, kompenzovanie vyluceni rozhodcov a pod. Tak isto by som si na matike mohol vsimat, ze taka cista teoria je v beznom svete nepouzitelna ... napr. v kryptologii jednoducho technika nestaci na vytvorenie absolutne bezpecneho kryptosystemu (komu sa nezda, ze je za tym matika, tak je za tym narocna algebra). Ale na matike je krasne nieco ine, co mi prekryje jej negativa. A nevidim dovod, preco by mi moju radost mal kazit niekto, komu negativa prekryvaju pozitiva.

cimo: reakcia Cechov bola naozaj skvela (my sme im tak v zivote nefandili) a preto im vo forach putuju nespocetne vdaky. Co sa tyka zapornych ohlasov, pozri sa na www.ihwc.net sekcia messageboards (SVK). Nie je ich vela, ale su. My slovaci budeme podla mna asi odteraz viac drzat Cechom ako Finom alebo Svedom.

Cloveku, ktory si hovori ja: bol si niekedy na zivom koncerte? Pocuvas hudbu? Vzrusujes sa ked sa pozeras na kapelu a pocuvas ich ramus? Tak vidis, ze si sa nevyliecil....A nevrav mi, ze sa nechodis vzrusovat do kina na trikoch a vymyslenych pribehoch, ktorymi sa ta snazia oblbnut filmovi producenti a vytiahnut tak z teba prasule .... ale toto nie je pohlad, ktory robi cloveka stastnym...

P.S.: Co sa tyka tohtorocnych zapasov v hokeji, nase vitazstvo sme si vyderli - kto pozeral nemoze nesuhlasit. Preto by som v tejto suvislosti hnojarov nespominal.
P.P.S: Zajtra na opekacke ;)
cimo <cimo~cage~rug~ac~be> - 15. 05. 2002 - 13:58:15 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pre MataV, Pavel je otec Pala a Peta (a myslim Jana) Novotnych...

Ako to vidim ja?
Inak, myslim, ze na tejto dabate sa miestami zachadza z obidvoch stran do extremov. Ak by som mal reagovat na posledny prispevok od Pavla, potom podla toho by bolo hnoj vsetko. Aj matika, lebo som pocul aj o takych pripadoch, ze matematik napisal clanok, a poslal ho do jedneho casopisu s jednym nazvom, a do druheho s druhym. Nie je to svinstvo? Ale napriek takymto "matematikom" si matematiku vazim. Aj sport si vazim napriek tomu, co Pavel spomenul. Negeneralizujem. A nemyslim si ze Palo je stroj, ktory sa nedokaze radovat. Sice nie z hokeja ale zase z niecoho ineho.
A este jedna poznamka: priznajme si otvorene, ze reakcia Slovenska na to ked Cesko ziskalo majstra, bola ina, ako teraz, ked sa Cechom nazadarilo a majstra mame my. Ja osobne sa pamatam, ze niekde vnutri som citil zavist, ze im sa to podarilo a nam nie. A aj co sa tyka reakcii na internete... Bol som nuteny sledovat zapasy len online komentare na webe. Cesi nam to vitazstvo priali! Mozno nie vsetci, ale neboli zaporne ohlasy z Ceska... A my? Komu Slovaci drzali palce, Finom, alebo Cechom? A ruku na srdce bolo to naozaj len preto, ze Fini si to viac zasluzili? (Akoze hej, zasluzili...) ... basnicka otazka :-)
Ok, tak to vidim ja...
MatoV - 15. 05. 2002 - 12:10:31 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pavel, kto si? ak sa teda mozem opytat...
ja - 15. 05. 2002 - 07:46:43 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Yfo, ak sportovy duch znamena vzrusovat sa pohladom na kohosi, potom ho naozaj nemam. Da sa povedat, ze som sa z toho vyliecil.
Ked som bol na vojne, poslali ma ako usporiadatela na hokejovy zapas. Po beznom faule domaci utocnik spadol. Hned aj vstal, ale ked na neho trener zakrical "ostan", opat sa zvalil a dal da odniest na nosidlach. Super dostal patminutovy trest za "zranenie protivnika" a dva goly, ktore padli v presilovke, rozhodli o vysledku.
Maradona sa raz velmi radoval z golu dosiahnuteho rukou - tiez rozhodol o vysledku.
Rozne afery s dopingom a s podplacanim su vseobecne zname. Takisto aj caste vycinanie fanusikov.
To vsetko ma presvedcilo o tom, ze profesionalny sport je hnoj. Hnojarov ja obdivovat nebudem a ani ich uspechy nebudem povazovat za svoje.
Eno - 14. 05. 2002 - 22:12:40 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Peto: Tie fotky (F) su 4. Dal som ich urobit este raz. Tento vikend pojde niekto z HN (hnusnych nitranov) do BA a donesie F, mozete si ich nechat... Zaroven vyzdvihne 2T a 1CD.
Yfo <pilis~sturak~sk> - 14. 05. 2002 - 15:43:13 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Pavel, vobec nic nechapes.
Bol si uz niekedy na zivom zapase?
(vlastne ak nemas sportoveho ducha ;) tak nema vyznam sa o tom bavit, proste ludia ako ty to nechapu).

Vies preco si myslis, ze hokejisti dokazali malicke epsilon? Pretoze ty to tak neprezivas, preto nevies, co dokazali.

Peto: a nedas to cd mne? u nas mame specialny know-how ako palit cd-cka ;)
peto - 14. 05. 2002 - 15:23:19 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
na izbe mame tricko a CDcko pre hnusneho kosicana. nejaky hnusny nitran by si pon mohol prist.
miso <valko~sturak~sk> - 14. 05. 2002 - 14:54:27 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Eno, super ze mas fotky, konecne aspon nejake, najlepsie ak ich naskenujes a posles, som pocul, ze fero a mato su profi-skeneri :)
Pavel - 14. 05. 2002 - 14:00:03 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Politici nedokazali vobec nic. Hokejisti dokazali malicke kladne epsilon. To je naozaj viac ako nula. To, ze mnohi ludia precenuju vyznam profesionalneho sportu, je vina novinarov (ktori sa tym zivia). Je sice pravda, ze sediet pri televizore alebo na tribune je lepsie ako v krcme, ale volny cas by sa dal vyuzit aj efektivnejsie.
peto - 14. 05. 2002 - 13:37:10 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2yfo:mne je jasne, ze ty to vsetko vies a ze ty nepatris medzi tych, ktorych som opisoval :) si nemusel prezradzat tie goly, ved to bola otazka pre ostatnych. dobre viem, ze ty mas kazdy zapas pozrety odpredu odzadu styri krat :)
ved aj ja som vysiel na balkon, ale az ked sm si ten gol riadne pozrel.
Yfo <pilis~sturak~sk> - 14. 05. 2002 - 13:32:26 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2Peto: 13.min (D.Heatley) - 1:0 (lavy vinkel), 24.min (R.Smith) - 2:0 (to bol ten diskutabilny od korcule/hokejky), 40.min (PETOOOO BONRAAAAAAA) - 2:1 (spoza branky obisiel kruhy a vsietil k lavej tycke), 44.min (MIRO SATAN) - 2:2 (spomedzi kruhov lavy vinkel), 45.min (PETER BONDRA) - 2:3 (spomedzi kruhov opat lavy vinkel).

Vies preco to vsetko viem? Preto tie goly mam. Kto sleduje hokej vie, ze sa daju pozriet a stiahnut na oficialnej stranke MS. Inak mam grabnute finale, momentalne je to na www.realtime.sk/~mutant/ms2002final. Je tam zatial prva a druha tretina, tretia sa tam uploaduje. Ak bude zaujem, mozem vyvesit aj goly proti Polsku, Ukrajine, Swedsku, Rakusku, Kanade ale aj ine (CZE-CAN, CZE-RUS a pod). Uz mozno vies, preco niektori vysli na balkon ;)
peto - 14. 05. 2002 - 13:13:15 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
fotkyyyy!!!! hura, razime heslo "ani sustredko bez fotky"! enik, si poklad.
a dneska hrame semifinale vo futbale vo vecernej lige, a ked vyhrame, to bude bomba! budem mat z toho vacsiu radost, ako ked som vyskocil z toho kresla pri bondrovom fantastickom vitaznom gole.
inak zvlastne, ked sme pozerali semifinale proti svedom na sturaku, po nasich goloch vsetci vysli na balkon :(, vobec ich nezaujimalo, ako ten gol padol, kto ho dal, aka krasna akcia to bola. dolezite bolo, ze sme dali gol. som ostal v izbe sam a vychutnaval si tu akciu, vadilo mi, ze ju neukazali aj z toho ci onoho pohladu, a bolo mi trochu luto, ze ostatnym je to jedno :(, ako to padlo, dolezitejsie pre nich bolo zakricat si z balkonu s ostatnymi.
myslim, ze si budem ovela lepsie a dlhsie pamatat na zapasy a aj konkretne akcie, ako oni.
napr. priznajte si, kto si pamatate, ktori nasi hokejisti a v akom poradi dali goly kanade?
Yfo <pilis~sturak~sk> - 14. 05. 2002 - 12:13:57 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
No vy predsa ;) ... btw, praveze som sa krotil... ;)
MatoV - 14. 05. 2002 - 10:21:31 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
jezis maria, Ivo, kto to ma citat? sa krot trochu:)))
Yfo <pilis~sturak~sk> - 14. 05. 2002 - 02:54:23 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Zabudol som na jednu dolezitu vec. Ak si dobre pamatate z dejepisu na staroveke olympijske hry, tak ich zahajenie znamenalo zastavenie vsetkych prebiehajucich vojen. A az ked sa hry skoncili, pokracovalo sa vo vojnach. Sport mal za ulohu (aspon na chvilu) spriatelit a zdruzit narody. Presne toto vidime po vitazstve Slovenska. Nielen Cesi, ale aj Kanadania, Fini (vsimli ste si ako nam Fini fandili v semifinale?), Svedi ale aj Rusi nam blahozelali k vitazstvu (vid oficialnu stranku MS). Ale hlavne sa upevnili Cesko-Slovenske vztahy, co je hlavne pre nas velke pozitivum. Pozdvihla sa vseobecna nalada obyvatelstva, co moze mat kladny vplyv na ekonomiku a sebavedomie SVK pri snahe vyrovnat sa ostatnym vyspelym statom.

Ale uz sa mi nechce nikoho presviedcat cez diskusiu, radsej by som si o tom pohovoril osobne ... snad na opekacke ;)

SLOVENSKO!!!

P.S.: Ste poculi co povedal Suster? "To, co nedokazali politici za celu existenciu nasej republiky, dokazali hokejisti za dva tyzdne".
Yfo <pilis~sturak~sk> - 14. 05. 2002 - 02:37:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
2Palo:Ad1) Co je to nahodna vec? Vedel by som sa s tebou bavit o determinizme vesmiru. Ad2) Je to davova psychoza, ale pozitivna. A to je sakramentsky rozdiel! Co sa tyka zahranicia, nas uspech je zapisany v historii; europske i mimoeuropske denniky boli plne sprav o slovenskom uspechu a tie citaju stovky milionov ludi. Ver tomu, ze vdaka nasim skvelym hracom v NHL vie a 9 rocny American, kde je Slovensko (neprehanam, videl som v telke rozhovor). Ad3) Vysmievame sa Rusom, ale nie preto, ze by sme ich nemali v laske, ale preto ze sa tesime z naseho velkeho vitazstva. Ale ked nezazijes taky uspech osobne (ako napr. ked nasa zakladna skola vyhrala majstrovstva okresu v hadzanej, kde som dal vo finale najviac golov ;)) tak to nedokazes pochopit. Co sa tyka Cechov, niektori na nich nadavaju. Je dlhodobejsia otazka (mnoho Cechov nadava na nas, tvrdia, ze kvoli nam Slovakom sa rozpadla CSFR, ze sme boli len na pritaz atd...staci si precitat par diskusii a zbadas...dokonca skvely cesky hokejista Reichel povedal, ze nas hokej patri do B-cka ... a teraz sam vidis kam naozaj patri...a aj preto sme radi, ze sa im podarilo vyhrat...ja osobne mam na radost strane vela dovodov, ale to sa sem nezmesti). Mno ale chcel som povedat, ze mnoho Cechov nam fandilo (vid Praha) a je to skvely pocit, ze nas stale beru ako bratov (opat si treba precitat par diskusii a pochopis...). Ad128) K tomu duchu. Sportovy duch je pre mna radost zo sportu a dobrych vysledkov v nom - ci uz mojich, alebo Slovenskych. No mna snad viac ako vysledok na hokeji tesi hra - napinavost a nadherne hokejove momenty. Ale vidim Palo, ze tebe to asi nema vyznam vysvetlovat. Pozeras sa na to moc racionalne (IMHO, racionalny sportovec nie je dobry sportovec...inak maloktory hokejista (ak vobec nejaky) ma vysoku skolu...ten Reichel nema ani maturitu).

2Pavel:Vies co znamena slovo reprezentant? Je to clovek, ktory reprezentuje svoju krajinu. Konkretne v hokeji, je to vyber hracov spomedzi Slovakov, ktori si idu na svetovy sampionat zmerat svoje schopnosti s vyberom z inych krajin. Nasi hokejisti teda hrali za nasu krajinu. Keby mali zozat z uspechu slavu len sami hokejisti, tak napriklad by nemal dostat medailu trener, alebo lekar. Co sa tyka sebavedomia...to, ze ti nieco zdvihne sebavedomie neznamena, ze sa o svoje sebavedomie nevies pricinit sam. Ved zdvihovat sa da donekonecna...a ked ti to nieco prilepsi, mozes byt len rad. Takze som vobec nepochopil tvoju poznamku.
2Palo again: Ak si myslis, ze fanusikovia nemaju zasluhu na vitazstve, tak nevies o hokeji nic. Vies kolko bolo v Moskve velkoplosnych obrazoviek? NULA. Myslis ze Rusov niekto doma vital? Cital si vyjadrenia hracov o fanusikoch? Bol si uz niekedy na zivom zapase?
2Palo again: Miso ma pravdu, na niektore veci sa proste pozeras matematicky. Byt fanusikom hokeja je nieco ako byt zalubeny. No povedz mi, co z toho clovek ma a preco je to prenho dolezite (mozno tam ponachadzas odpovede na otazky preco je pre nas dolezity hokej...)
2Palo again: Nik ti nevravi ze mas byt ticho, vypocujem si akykolvek nazor a ked mam iny, tak reagujem. Je to podla mna prirozdene. A to, ze vonka oslavuju je tiez prirodzene.

Aj tak sme MAJSTRI ;)

P.S.: Palo, trochu mi pripominas mojho spolubyvajuceho Cana. Ked som mu povedal, ze mame zlato, tak mi povedal, ze on ziadne zlato nema a chcel vidiet to moje. A ked som mu povedal, ze sme vyhrali, tak sa ma spytal, ze ako mohol vyhrat, ked nehral. Nuz, co mu na to povedat....
P.P.S.:Inak ako dufam ze to neberes v zlom ;)
Eno - 14. 05. 2002 - 01:41:54 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Konecne som vyvolal ten film, co som mal na sustredku a mam aj nejake fotky. Je toho asi 5 kuskov - nieco z divadiel a Debik ako opity Dedo mraz :-) Nejako to dorucim do BA...
Buggo:) - 13. 05. 2002 - 23:10:32 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :))))))) .. (som si tu este nestihol zakricat:) SME MAJSTRI ! ! ! :-) ...

podla mna na radosti nieje nic zle a je skvele ked sa niekto tesi a ma na to svoj dovod ... a este krajsie je, kde sa tesi cely narod. Ved radost je ta najkrajsia vec:-) A ja som velmi rad, ze sa nasim skvelim hokejistom podarilo vyhrat. Su teraz najlepsi a to je skvele:) Tak sa tesme ale zas nerobme bordel:-)
Palo - 13. 05. 2002 - 22:00:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Rad si necham svoje nazory pre seba. Ale az ked niekto vysvetli tym fanusikom, co este stale vonku po nociach vykrikuju duchaplne hesla typu "Slovenskooo, Slovenskooo, heeeja, heeeja, heeeja, Slovenskooo!", ze si to maju nechat na doma.
Tuto debatu ste vyprovokovali vy "hokejisti", tak nam "inym" teraz nehovorte, ze mame byt ticho. Kazdy ma pravo vyjadrit svoj nazor...
miso <valko~sturak~sk> - 13. 05. 2002 - 19:47:34 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
myslim ze to stado ta ma v pazi a nestojis mu za to aby ta rozdupalo :)) tymto sa porucam a odkazujem vsetkym trom novotnym nech si svoj hokejovy problem riesia doma
Palo - 13. 05. 2002 - 19:24:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
To Miso: Ak je pre teba stroj niekto, kto trochu viac rozmysla, tak prosim - tvoj nazor. Zda sa mi to lepsie, ako byt len sucastou hlucneho stada... To su zase zvyky stvornohych zivocichov. :-) Uz len cakam, kedy ma to stado rozdupe :-(
(P.S.: Nic v zlom Misko, ale ty si zacal.)
Palo - 13. 05. 2002 - 19:12:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Hej, pozeral som poslednu tretinu. Asi tak, ako si obcas pozeram televizne noviny. Aby som bol v obraze. Ale nevyskakoval som pri goloch z kresla, vsak Peto? :-) A keby vyhrali Rusi, vobec by ma to netrapilo... Aspon by som odvsadial nemusel pocuvat chvastanie fanusikov, ktori sa tvaria, akoby aj oni mali na vitazstve nejaku zasluhu.
peto - 13. 05. 2002 - 17:02:05 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
... no proste niekoho hokej bavi a niekoho nie - a od toho sa vsetko odvija (emocie, dolezitost, ...). a preco niekoho bavi a niekoho nie, na to asi neprideme.
autobusy by sme kvoli hokeju rozbijat nemali. inak na koniec finale sa pozerali aj palo a pavel :).
Pavel - 13. 05. 2002 - 16:04:02 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Yfo, mam to chapat tak, ze uspech kohosi druheho mam nazvat spolocnym uspechom, aby sa zvysilo moje sebavedomie? Prepac, ale to je dobre len pre toho, kto sa o sebavedomie nevie pricinit vlastnymi silami.
miso <valko~sturak~sk> - 13. 05. 2002 - 15:34:39 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
len sa shovaj palo, lebo my sa tu nesnazime racionalne zdovodnit svoje pocity, nam je jedno ze nikto matematickou indukciou nedokaze, ze sme celi bez seba, a ked si ty stroj, dobre ti tak

lebo ak ty nie, tak MY SME MAJSTRI :)))
Palo - 13. 05. 2002 - 12:00:00 z drboun.ubyt.sdjls.uniba.sk
Znovu pridam zopar kacirskych myslienok:
To Yfo (Re: citat zo SME) - To je to, co ma zaraza. Ze nalada v spolocnosti je zavisla na takej nahodnej veci, ako je uspech/neuspech nasich hokejistov. Podla mna je to davova psychoza zivena mediami. A odputava to pozornost od skutocnych problemov. Nechodte na mna s kecami, ze to nejako pomoze obrazu Slovenska v zahranici. Za par tyzdnov si na Slovensko nikto nespomenie. A rozhodne nam to nijako neulahci vstup do NATO a EU.
(Re: narodna hrdost) - Ja si skor vsimam zvyseny nacionalizmus spojeny s hokejom. Kamarat pozeral finale vonku na Mlynoch a vraj casto zneli vykriky typu: "Rusi su teplosi!", "Rusi do plynu!" :-((( A to bolo medzi studentmi, ktori by mali tvorit inteligentnejsiu vrstvu spolocnosti. Radsej sa nepytam, co sa ozyvalo v slovenskych krcmach. A ak sa niekto vysmieva ceskym kamaratom, tiez to nepokladam za pozitivny prejav narodnej hrdosti...
(Re: sportovy duch) Nemyslim si, ze mi chyba sportovy duch (nech posudia ini). Mam radost, ked sa mi nieco podari, alebo ked sa dari mojim priatelom, znamym. Zo slovenskych hokejistov nikoho osobne nepoznam, takze nevidim dovod, preco by som sa mal ist zblaznit stastim, ked sa im podari vyhrat (alebo plakat, ked prehraju). Podla mna sa ludia tak tesia preto, ze mozu vo velkom blbnut a je to vseobecne tolerovane. Za normalnych okolnosti by slo o porusovanie nocneho kludu, ci nie? :-)
To Kayci: Nezalozime si vlastnu diskusiu? ;-)
P.S.: Idem sa rychlo niekam schovat, aby ste ma nezbili...

 

úvod | zadania | poradie | vzoráky | debata | sústredenia | výlety